Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een laptop voor mijn moeder (Photoshop, Paint shop pro etc_

Pagina: 1
Acties:

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 09:54
Mijn moeder wilt een nieuwe laptop omdat die van haar bijna uit elkaar valt (ook te langzaam aan het worden)

Wat ga je met je laptop doen?
Ze wilt hem voornamelijk gaan gebruiken voor Photoshop en andere bewerkingsprogramma's. Ze kijkt ook vaak Koreaanse series :+

Wat is je budget?
Maximaal 600 euro maar als er een aanzienlijk betere laptop is voor 50 euro meer gooi ik die extra 50 euro er wel zelf bovenop

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee hij wordt niet meegenomen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

eisen aan de laptop:

- 17,3 inch scherm
- Een zo hoog mogelijk resolutie (vanwege bewerkingsprogramma's natuurlijk)
- Het liefst ook meer dan 4GB ram geheugen
- grote HDD
- degelijk merk!!
- geen U processor (hoewel ik niet weet of er zoveel verschil in snelheid zit tussen een normale M versie)
- Het liefst Intel

EDIT:
Heb net even snel gekeken en ik kwam bij een Acer laptop uit: pricewatch: Acer Aspire E5-771-3316

Zoals ik al zei weet ik niet of er veel verschil in zit tussen een U processor en een M processor dus "correct me if i'm wrong" :)

Ik keek net naar de resolutie maar op Alternate en Laptopshop zie ik dat dezelfde type maar een resolutie van 1600x900 heeft ipv full HD zoals op Tweakers vermeld staat

[ Voor 21% gewijzigd door Knamix op 30-08-2014 12:21 ]

Verwijderd

M-processor is inderdaad kachtiger. U-processor is zuiniger. En als je dan toch een U-processor neemt pak dan in elk geval de i5 versie die presteert iets onder/rond een normale i3.

Edit: laptop is niet goed te verkrijgen :/.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 13:08 ]

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 09:54
Zat er ook al naar te kijken ja...

Verwijderd

Verder als er op de site van de verkoper staat dat er geen FHD in zit dan moet je dat aannemen als correct. Zij zijn immers de verkoper en T.net is enkel de prijsvergelijker.

Het enige wat aan je eisen voldoet is dan deze laptop: pricewatch: Lenovo IdeaPad Z710-00714 Met een i5 U ook aardig krachtig.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 15:27 ]