Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een tijdje geleden heb ik een topic gestart voor een €700,- Game PC, alleen ik ben nu ook van plan te gaan video/audio/fotobewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
DVD Drive Sata, Cardreader, geluidskaart creative audigy, 500GB HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaand lijstje, alleen ik kwam er net achter dat de voeding niet meer leverbaar is, weet iemand een vergelijkbare voeding? Dat de behuizing niet geweldig is weet ik maar die wil ik houden, ik heb de reviews gelezen ja.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, zo goed en goedkoop mogelijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Groen (Niet figuurlijk maar letterlijk). Zo nu en dan sluit ik wel eens een IDE HDD of DVD Drive aan, dus daarvoor moeten ook aansluitingen zijn (zowel moderbord als voeding)
Ga je overklokken?
Overklokken is ooit eens mis gegaan dus daar begin ik liever niet aan, daarom heb ik ook gekozen voor een factory overclocked processor
Een tijdje geleden heb ik een topic gestart voor een €700,- Game PC, alleen ik ben nu ook van plan te gaan video/audio/fotobewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
DVD Drive Sata, Cardreader, geluidskaart creative audigy, 500GB HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaand lijstje, alleen ik kwam er net achter dat de voeding niet meer leverbaar is, weet iemand een vergelijkbare voeding? Dat de behuizing niet geweldig is weet ik maar die wil ik houden, ik heb de reviews gelezen ja.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 148,50 | € 148,50 |
| 1 | ASRock 980DE3/U3S3 | € 47,10 | € 47,10 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Sharkoon VS3-V Groen | € 26,99 | € 26,99 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 81,04 | € 81,04 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,99 | € 89,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 644,42 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, zo goed en goedkoop mogelijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Groen (Niet figuurlijk maar letterlijk). Zo nu en dan sluit ik wel eens een IDE HDD of DVD Drive aan, dus daarvoor moeten ook aansluitingen zijn (zowel moderbord als voeding)
Ga je overklokken?
Overklokken is ooit eens mis gegaan dus daar begin ik liever niet aan, daarom heb ik ook gekozen voor een factory overclocked processor
De tiid hâldt gjin skoft.