Wijziging User Review - [raven22] [ewal]

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 10:09
Ik ben akkoord gegaan met een bod en in afwachting van de betaling kreeg ik een bericht dat hij ergens anders eentje gekocht had. Dit vond ik niet netjes, en verwacht je niet op tweakers. Hierover heb ik een review geschreven, gewoon informatief zonder lading aan het verhaal te geven.

Vervolgens krijg ik een review terig over dat ik heetgebakkerd en frustrerend zou zijn, iets wat niet het geval is en overbodig om een review terug te plaatsen.

Graag zou ik deze wraak-review laten verwijderen.
Raven22 is op de hoogte gebracht van deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:59
Jouw review is niet informatief want bevat ook beoordelingen op punten welke jij niet kunt beoordelen. Jouw review heeft dus meer weg van een wraakreview dan de mijne. Bij deze dus ook het verzoek aan een Admin om de review van ewal bij mij te verwijderen.

Toelichting:
Nadat ewal had aangegeven niet blij te zijn met mijn afzegging heb ik mijn excuus aangeboden en uitgelegd waarom. Ikhad nl heel snel geheugen nodig. Toen hij na ruim 24 uur niet reageerde ben ik op zoek gegaan naar iets anders. Want wie weet was ewal met vakantie. Ander geheugen gevonden bij iemand die heel snel reageerde. Toen vergeten mijn bod bij ewal in te trekken. Daarvoor nogmaals excuus.

Ik vind ewal heetgebakerd omdat hij zo reageert en zelfs na excuus nog een 'wraak-review' plaatst.

Ik heb geen zin hier nog meer tijd aan te besteden, mijn voorstel is beide reviews te verwijderen.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
Je hebt wel 1 punt, "voldoet aan omschrijving" had ik niet kunnen beoordelen, en die mag ook aangepast worden. De rest van mijn review over raven22 is correct.

Ik blijf er bij dat (de rest van) mijn review klopt en dat de review die ok terug heb gekregen verwijderd zou moeten worden.

Er van uit gaan dat ik op vakantie zou zijn terwijl ik de volgende dag al een reactie tetug gaf vind ik overdreven..

Ik laat het aan de mods over…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De review door Raven22 is verwijderd, en die door ewal is beperkt tot één voor communicatie.

Er is een aanbod gedaan op 20 Augustus 14:21
Er is geaccepteerd 21 Augustus 17:29

Daarmee is een overeenkomst tot stand gekomen waar raven22 niet zonder meer vanaf kan. Je kan ook niet stellen dat een reactie onredelijk lang geduurd heeft, en koper heeft ook niet bij zijn bod aangegeven dat het zo'n haast had en het daarmee een voorbehoud kende. Verkoper hoefde daar dan ook niet mee te rekenen.

Op 22 Augustus 7:32 geeft koper aan al iets anders gevonden te hebben - maar vond het blijkbaar ook niet nodig verkoper daarvan bij vondst op de hoogte te brengen.

Per saldo heeft raven22 gewoon nog een afnameplicht, en ewal zou dat kunnen vorderen. Met alleen een beoordeling kom je er dan nog redelijk vanaf. Ik zie ook nergens een grond om verkoper heetgebakerd of overstuur te noemen, laat staan dat de tekst "na bijna 2 dagen" enigszins redelijk is. Ik zie nergens in de dialoog een excuus terug trouwens.
Koper wordt dan ook aangeraden zijn houding in vervolg aan te passen, want dit geheel is verre van netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
Bedankt voor het aanpassen!

Dit topic is gesloten.