Verkoper tonniehe zocht een AM2 AMD moederbord wat ik beschikbaar had en heeft te ruil een AMD FirePro V3900 videokaart die ik wilde hebben om cad applicaties te draaien en deze te testen in twee geschikte systemen te weten een low profile en een full profile systeem om te bepalen welk chipset het beste werken zou met dit kaartje..
De kaart is afgebeeld met een full bracket en had een low profile bracket, aangegeven dat ik wel wilde ruilen en de vraag gesteld of er een full bracket bijzat.
Deze bleek er niet bij te zitten en ik kreeg de vraag of ik deze nog wel wilde ruilen.
Toen ik aangaf niet te willen ruilen en dat ik inmiddels elders al een andere videokaart kaart had gekocht kreeg ik de vraag wat voor een kerel is was en was er een plots een zeer onvriendelijke toonaard in de mail en plots ook zonder vriendelijke groet, ook een verwijt dat ik niet reageerde terwijl dit nota bene nog geen 12 uur later was dat ik liet weten geen ruil te willen maken!
Het betreft deze advertentie: V&A gevraagd: Amd moederboard Socket AM2+
de feedback die gegeven is deze:
gallery: Kees de Jong
Beoordeling van tonniehe over Kees de Jong, vrijdag 29 augustus 2014
Voldoet aan beschrijving:
Score: 1
Communicatie:
Aflevering:
Score: 0
een man waar ik nooit meer iets te maken wil hebben.
staat op tweakers met een andere naam dan in werkelijkheid hoe hij heet.
slechte ervaring mee
Advertentie: Amd moederboard Socket AM2+
Deze meneer heb ik direct mijn naam verteld in e-mail nummer 1 en wilde maar wat graag de ruil maken zoals uit de e-mail blijkt dus de hele motivatie van de feedback heeft zelfs geen enkele grond.
Daar ik alles op een nette wijze afhandel en beslist geen deal heb afgerond met deze meneer en mensen behandel zoals ik zelf ook graag wordt behandeld zie ik graag de onterechte feedback van deze meneer verwijderd waarvoor alvast mijn dank.
Ik heb deze meneer via de feedback laten weten dat ik dit topic heb aangemaakt
De kaart is afgebeeld met een full bracket en had een low profile bracket, aangegeven dat ik wel wilde ruilen en de vraag gesteld of er een full bracket bijzat.
Deze bleek er niet bij te zitten en ik kreeg de vraag of ik deze nog wel wilde ruilen.
Toen ik aangaf niet te willen ruilen en dat ik inmiddels elders al een andere videokaart kaart had gekocht kreeg ik de vraag wat voor een kerel is was en was er een plots een zeer onvriendelijke toonaard in de mail en plots ook zonder vriendelijke groet, ook een verwijt dat ik niet reageerde terwijl dit nota bene nog geen 12 uur later was dat ik liet weten geen ruil te willen maken!
Het betreft deze advertentie: V&A gevraagd: Amd moederboard Socket AM2+
de feedback die gegeven is deze:
gallery: Kees de Jong
Beoordeling van tonniehe over Kees de Jong, vrijdag 29 augustus 2014
Voldoet aan beschrijving:
Communicatie:
Aflevering:
Score: 0
een man waar ik nooit meer iets te maken wil hebben.
staat op tweakers met een andere naam dan in werkelijkheid hoe hij heet.
slechte ervaring mee
Advertentie: Amd moederboard Socket AM2+
Deze meneer heb ik direct mijn naam verteld in e-mail nummer 1 en wilde maar wat graag de ruil maken zoals uit de e-mail blijkt dus de hele motivatie van de feedback heeft zelfs geen enkele grond.
Daar ik alles op een nette wijze afhandel en beslist geen deal heb afgerond met deze meneer en mensen behandel zoals ik zelf ook graag wordt behandeld zie ik graag de onterechte feedback van deze meneer verwijderd waarvoor alvast mijn dank.
Ik heb deze meneer via de feedback laten weten dat ik dit topic heb aangemaakt
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 02:13 . Reden: aanvulling tekst feedback ]