Hallo,
Sinds 1 maand vertoont mijn computer ernstige haperingen die uiteindelijk leiden tot het compleet vastslaan van het systeem. Het is heel wisselvallig het maakt niet uit of ik een spel speel of simpel weg wat aan het browsen ben. Tijdens de haperingen slaat alles stil alsof het een 2 seconden pauze neemt. Dit word steeds langer tot het uiteindelijk compleet stil staat.
Specs:
System: Windows 8.1
Moederboord: MSI Z77A-G45
CPU: Intel Core i5 3570K
Ram: 8GB Ram DDR3
Video-Kaart 1: NVIDIA GeForce GTX 660 TI
Video-Kaart 2: NVIDIA GeForce GTX 660 TI
HD 1: Samsung SSD 830 Series 245GB
HD 2: Western Digital WD Green WD20EZRX 2TB
Voeding Cooler Master GX 650W
Wat ik al gedaan heb:
Computer schoongemaakt (stof)
Gecontroleerd op virussen en malware
Drivers opnieuw geïnstalleerd
Ik kan niet meer in de bios het beeld laat alleen maar een zwart scherm zien. Daarnaast gebeurd het nog wel eens dat eerst de videokaart driver zich hersteld tijdens de haperingen alleen die gebeurd niet altijd. Als dit gebeurd blijven de haperingen overigens.
Alvast bedankt!
Sinds 1 maand vertoont mijn computer ernstige haperingen die uiteindelijk leiden tot het compleet vastslaan van het systeem. Het is heel wisselvallig het maakt niet uit of ik een spel speel of simpel weg wat aan het browsen ben. Tijdens de haperingen slaat alles stil alsof het een 2 seconden pauze neemt. Dit word steeds langer tot het uiteindelijk compleet stil staat.
Specs:
System: Windows 8.1
Moederboord: MSI Z77A-G45
CPU: Intel Core i5 3570K
Ram: 8GB Ram DDR3
Video-Kaart 1: NVIDIA GeForce GTX 660 TI
Video-Kaart 2: NVIDIA GeForce GTX 660 TI
HD 1: Samsung SSD 830 Series 245GB
HD 2: Western Digital WD Green WD20EZRX 2TB
Voeding Cooler Master GX 650W
Wat ik al gedaan heb:
Computer schoongemaakt (stof)
Gecontroleerd op virussen en malware
Drivers opnieuw geïnstalleerd
Ik kan niet meer in de bios het beeld laat alleen maar een zwart scherm zien. Daarnaast gebeurd het nog wel eens dat eerst de videokaart driver zich hersteld tijdens de haperingen alleen die gebeurd niet altijd. Als dit gebeurd blijven de haperingen overigens.
Alvast bedankt!