Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw hier en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb sinds april een HTC One, hiervoor heb ik 1 juli een update gekregen en sindsdien werkt de "app" om te bellen slecht.

Als ik gebeld wordt dan bevriest het hele scherm, ik kan dus niet opnemen, waarna ik óf de telefoon aan en uit moet zetten door de knop lang ingedrukt te houden. Of ik wacht totdat de boodschap in beeld komt dat de app "htc.telefoon" (of iets dergelijks) niet reageert en of ik deze wil beëindigen, wil wachten of een rapport wil verzenden. Wachten heeft geen zin want dan gebeurd er een half uur niks. Als ik de app beëindig dan moet ik opnieuw mijn pincode invoeren waarna het weer gewoon werkt. Als ik echter een rapport verzend dan werkt het (meestal) meteen weer, dus zonder pincode invoeren.

Wat ook opvallend is, is dat het ook heel vaak op de carkit gebeurd. Altijd als ik gebeld wordt, nooit als ik zelf iemand bel. Dan neem ik op (via de kit zelf of telefoon maakt niet uit), waarna het scherm opnieuw bevriest, de ringtone van de carkit eindeloos door blijft gaan (heel irritant) maar ik kan dan wel gewoon bellen met de persoon in kwestie. Alleen wisselgesprekken komen dan niet binnen.

Ik heb inmiddels twee keer een fabrieksreset gedaan en op aanraden van Vodafone is er een nieuwe simkaart onderweg, hoewel mijn simkaart pas ongeveer 1,5 jaar oud is. Ik hoop dat iemand wijs kan worden uit dit verhaal, mijn technische kennis zit vooral in auto's en motoren en veel minder in telefoon en dergelijke. Kan iemand deze bron van ergernis helpen oplossen? :)

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Aanspraak maken op garantie. Je hebt al fabrieksreset uitgevoerd, meer kan je niet doen in dit geval.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor de reactie. Betekent dat dan ook dat het probleem in de telefoon zelf zit en niet in de software?

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:33:
Oke, bedankt voor de reactie. Betekent dat dan ook dat het probleem in de telefoon zelf zit en niet in de software?
99% in de software maar dan moet je nieuwe firmware flashen en dat zou ik niet gaan doen (aangezien je kennis minder is op het gebied van telefoons wat je eerder zei)

Gewoon terug laten sturen en hun het laten uitvogelen :)