Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming-Muis keuzes!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke gaming muis moet ik nemen? Ik weet het echt niet !
Ik speel vaak games als Call of Duty, Civ 5, Minecraft. en nog wat andere AAA games (Geen games als League of WoW). Ik wil graag ook GTA5 gaan spelen en misschien in de toekomst toch games als league.

Nu twijfel ik tussen 4 muizen.

pricewatch: Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse

pricewatch: Logitech G400s Gaming Mouse

pricewatch: Sharkoon FireGlider

pricewatch: Razer Deathadder 2013

Ik wil graag wat kwaliteit en ze moeten lang meegaan (2-3 jaar als het kan?)

PS: Onder de 100 euro als er nog andere goede muizen zijn !

Als ik nog wat vergeten ben zeg dat gerust dan reageer ik zsm.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2014 21:33 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat zijn je verdere eisen aan de muis?

Ik heb laatst een vervanger gezocht voor mijn MS Intellimouse optical die na zo'n 9 jaar toch wel op was.
De eis die ik had was een fatsoenlijke sensor, niet te klein en een ambidextrous ontwerp. Uiteindelijk ben ik op de Zowie FK uitgekomen. Hij had wel ietsje groter mogen zijn, maar verder is het een heerlijke muis, voor zo'n 6 tientjes.

Er zijn er natuurlijk nog veel meer, maar ik had de voorkeur voor een goede Avago sensor, dan valt er al heel veel af, en hij moest per se ambidextrous zijn, en dan houd je er echt nog maar een paar over.

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:43:
Wat zijn je verdere eisen aan de muis?

Ik heb laatst een vervanger gezocht voor mijn MS Intellimouse optical die na zo'n 9 jaar toch wel op was.
De eis die ik had was een fatsoenlijke sensor, niet te klein en een ambidextrous ontwerp. Uiteindelijk ben ik op de Zowie FK uitgekomen. Hij had wel ietsje groter mogen zijn, maar verder is het een heerlijke muis, voor zo'n 6 tientjes.

Er zijn er natuurlijk nog veel meer, maar ik had de voorkeur voor een goede Avago sensor, dan valt er al heel veel af, en hij moest per se ambidextrous zijn, en dan houd je er echt nog maar een paar over.
Sorry, ik ken al jouw termen niet, ik wil alleen eentje die goed in mijn hand past en precies is. Ik heb nogal lange vingers btw.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga uiteindelijk voor de pricewatch: Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse

• S3nz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07-2022

S3nz

Modder in opleiding

Ik zou naar de mediamarkt of saturn gaan en ze gewoon uitproberen, welke het lekkerst in je hand ligt

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

• Akujiproxy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-02-2021
Kan de Corsair M45 aanraden. Perfect sensor, dus geen accel, prediction, angle snapping(optioneel).
Kan apart de Z en Y axis instellen. Goed voor claw grip en relatief goedkoop.
Pagina: 1