Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-11 22:11

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een goedkoop mobiel met upgrademogelijk naar Android 4.4.4.
Ik had mijn oog op Moto E liggen, maar ik zag dat er dingen ontbraken mijn Galaxy Gio wel heeft.

bijv. geen kompas. :(

En zou een gyroscope handig zijn?

Is dit nadelig?

Gr MedionAkoya

Trein?

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-11 22:11

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Topicstarter
Waarom reageert niemand? :(

Trein?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Omdat je niet echt een hele duidelijke vraag hebt, en je ook je antwoord op google kan vinden?

Of een kompas handig is, tja, wat wil je ermee doen? Voor navigeren is het wel zo handig, gyroscoop kan ook handig zijn, maar het hoeft niet.

Gebruik ik het kompas + gyroscoop van mijn L820? Jazeker, meerdere keren in de week.
Mist mijn moeder het kompas + gyroscoop in haar L520, nee, geen enkele keer.

People as things, that’s where it starts.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Omdat zeker met deze instelling weinig mensen zin hebben om hier uberhaupt aan te beginnen. :w

Hoezo geen kompas? Heb je het over een of andere applicatie? Want deze zit namelijk niet standaard in Android gebakken als je daar van uit ging.

Kompas applicaties maken gebruik van de gyroscoop, en deze is gewoon aanwezig in het toestel.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Typ dit eens in Google in: "what does a gyroscope do in a phone". Dan had je zo het antwoord gehad en had je hier niet zo ongeduldig hoeven doen. We verwachten hier meer eigen initiatief, dus dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.