• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-01 14:03
Ik heb een CI+ module van UPC en ben nu verhuisd naar een gebied met Ziggo. Bij Ziggo betaal je € 90 voor dat ding. Ik heb wel al een HD decoder/kastje van Ziggo met smartcard. Kan ik de CI+ module van UPC gebruiken met de smartcard van Ziggo uit de decoder/kastje ?

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
UPC gebruikt volgens mij Nagravision 2 codering, en Ziggo Irdeto 2, dus dat zal denk ik niet werken

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:00

SambalBij

We're all MAD here

Is idd afhankelijk van die CAM of die ook Irdeto snapt... Je kunt het wel veilig proberen; in het ergste geval herkend ie de smartcard of de codering niet en krijg je een foutmelding.

Overigens kun je er toch niet lang van genieten? Dingen zijn bij UPC toch alleen maar te huur? Die zul je dus binnenkort wel moeten inleveren? (Of je krijg alsnog een rekening voor welk geld je dan net zo goed een Irdeto module kunt kopen :))

[ Voor 40% gewijzigd door SambalBij op 29-08-2014 19:29 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• mattrob
Ah, daar had ik nog niet eens aan gedacht ja. Dus maar gaan kopen bij Ziggo, vond het alleen zo prijzig bij Ziggo ....

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er zijn ook zat alternatieven te krijgen die stukken goedkoper zijn. Je hoeft niet persee bij Ziggo te bestellen ...

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

Gewoon de Smit module nemen, kost 40€.

• mattrob
OK, ik zie het inderdaad. En omdat ik al een smartcard in de Ziggo decoder heb, kan ik die gewoon gebruiken dus. Dat is mooie actie. Ga zoeken naar €40 prijs, dank je !

Verwijderd

Als je snel bent:

V&A aangeboden: Ziggo CI+ Cam Module (Smit)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 15:45 ]

Pagina: 1