Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSI Nightblade Barebone

Pagina: 1
Acties:

• dutchdj
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:52
Hallo,

vanuit de pricewatch kwam ik terecht op wat andere plekken waar de nightblade verkocht wordt.
Nu zijn er zoveel verschillende versies en op de site van MSI staat er eigenlijk nergens een verschil uitgewerkt.

zie hieronder een link naar bol.com

deze hebben 6 versies, waarvan er een aantal erg voordelig lijken:

bol zoekresultaat

Wie kan me hiermee verder helpen?

groet,
Wiard

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24
Je kunt het aan de typenummers al zien, sommige hebben een moederbord met Z97 chipset, andere met B85 of Z87. Daarnaast bestaan er van elke type twee modellen, ééntje met en ééntje zonder ODD.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Waarom zou je zo'n flut case willen hebben? Voeding die erin zit zal waarschijnlijk niet echt van goede kwaliteit zijn en de fans die erin zitten maken een verschrikkelijk lawaai die gaan tot een belachelijke snelheid van 4000RPM. Ding heeft evenveel kabaal als een luidruchtige stofzuiger. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door -The_Mask- op 30-08-2014 19:28 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:37
Geen verschil uitgewerkt? Ik zie toch netjes de verschillende specs staan in de omschrijving... ietsje verder kijken?

Overigens ben ik hel wel enigszins eens met The_Mask... flutcase is wat sterk gebracht, vind het er persoonlijk nog wel aardig uitzien, maar het is niet veel voor het geld wat je ervoor betaald. Bijna 500 euro voor een kleine kast van onbekende bouwkwaliteit (lijkt wel goed te zijn), een Z97 moederbord en een 600watt voeding van onbekende kwaliteit... ik vind het een hoop geld, voor minder bouw je zelf wat beters.

• dutchdj
das misschien toch wel waar, idd de B85 heb je niet zo veel aan als tweaker, en de andere zijn inderdaad redelijk aan de prijs. maar voor de voordelige die ik eerst op het oog had leek het wel wat. ik ga even verder op onderzoek. bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

-The_Mask- schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:26:
Waarom zou je zo'n flut case willen hebben? Voeding die erin zit zal waarschijnlijk niet echt van goede kwaliteit zijn en de fans die erin zitten maken een verschrikkelijk lawaai die gaan tot een belachelijke snelheid van 4000RPM. Ding heeft evenveel kabaal als een luidruchtige stofzuiger. 8)7
Flutcase?
Ik weet niet of je wel eens een nightblade in handen hebt gehad, maar die dingen zijn echt behoorlijk solide hoor. En lawaai maken ze ook niet meer dan een gemiddelde andere case.

Ik weet zo niet welke voeding erin zit, maar waarom denk je altijd dat het dan maar slecht moet zijn?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Als je meerdere 4000RPM fans nodig hebt om een high-end systeem koel te houden, dan lijkt mij idd iets mis met het ontwerp. Sowieso wie heeft bedacht dat er 4000RPM fans in moeten. 8)7 Wat betreft de voeding, dat is de ervaring met de rest van MSI, waarom zou deze anders zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door -The_Mask- op 31-08-2014 21:57 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• dutchdj
toch maar afgezien van de nightblade en iets anders gekozen:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4590 Boxed€ 172,50€ 172,50
1MSI Z97I GAMING AC€ 146,95€ 146,95
1Asus EAH5850/2DIS/1GD5€ 0,-€ 0,-
1WD Green SATA 3 Gb/s WD10EADS, 1TB€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master Elite 120 Advanced Zwart€ 39,95€ 39,95
1Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G€ 0,-€ 0,-
1Sony NEC Optiarc AD-7200 Zwart€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master Real Power M520€ 0,-€ 0,-
1OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 34nm 240GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 359,40

zoals je ziet een heel lijstje met spullen zonder prijs, klopt helemaal, dit had ik allemaal nog liggen.
Dus ben nu inclusief de CPU ruim 100 euro minder kwijt en het bevalt prima.

Nog even een vers setje geheugen erin wat iets beter past bij de rest van het systeem en ik kan weer even vooruit.
Pagina: 1