Ik zoek een?
Nieuwe GPU zodat ik nieuwere games zou kunnen spelen.
Wel belangrijk, kunnen mijn andere componenten dit mee aan. of is het echt wel beter de hele bak te vervangen.
Wat is je budget?
Max 250
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst Nvidia omdat ik hier laatste tijd meer me te maken heb gehad en hier wel tevreden over ben. Amd schrijf ik niet af. Had gedacht aan volgende kaart, ziet er ook mooi uit, dus voor case binnen een jaar met eventueel window is dit handig.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zit op de moment met volgend systeem
- Intel Core I5 650 3.2GHz
- MSI P55-GD55 (1156 socket)
- 8GB Kingston Value Ram
- Ati Radeon HD 5500 series (moet dus vervangen worden)
- 500 Watt voeding van antec 80plus --> Komt uit Antec Sonata 3 500W
- 1 128GB SSD (samsung) + 2 HDD 500GB Western Digital
- Plextor DVD writer
- Sweex card reader
Enkel de GPU zou ik nu willen vervangen, binnen een jaar ga ik waarschijnlijk de rest vervangen. Het gamen gebeurt hier niet vaak op omdat ik 95% van de tijd game op ps3 (binnenkort ps4). maar omdat ik soms mee ga als instructeur gaming zou ik mijn pc op dit vlak iets willen verbeteren. ook zou ik hier binnenkort photoshop op willen gebruiken (wanneer nodig) en soms video bewerking (wanneer nodig) dus niet elke dag of elke week maar eens een keer. pc wordt vooral gebruikt om te programmeren, te virtualiseren en simpele andere rommel mee te doen zoals internet enzo.
hopelijk kunnen jullie mij helpen.
mvg jeroen
Nieuwe GPU zodat ik nieuwere games zou kunnen spelen.
Wel belangrijk, kunnen mijn andere componenten dit mee aan. of is het echt wel beter de hele bak te vervangen.
Wat is je budget?
Max 250
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst Nvidia omdat ik hier laatste tijd meer me te maken heb gehad en hier wel tevreden over ben. Amd schrijf ik niet af. Had gedacht aan volgende kaart, ziet er ook mooi uit, dus voor case binnen een jaar met eventueel window is dit handig.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | EVGA GeForce GTX 760 2GB Superclocked ACX Cooling | € 215,- | € 215,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 215 | |
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zit op de moment met volgend systeem
- Intel Core I5 650 3.2GHz
- MSI P55-GD55 (1156 socket)
- 8GB Kingston Value Ram
- Ati Radeon HD 5500 series (moet dus vervangen worden)
- 500 Watt voeding van antec 80plus --> Komt uit Antec Sonata 3 500W
- 1 128GB SSD (samsung) + 2 HDD 500GB Western Digital
- Plextor DVD writer
- Sweex card reader
Enkel de GPU zou ik nu willen vervangen, binnen een jaar ga ik waarschijnlijk de rest vervangen. Het gamen gebeurt hier niet vaak op omdat ik 95% van de tijd game op ps3 (binnenkort ps4). maar omdat ik soms mee ga als instructeur gaming zou ik mijn pc op dit vlak iets willen verbeteren. ook zou ik hier binnenkort photoshop op willen gebruiken (wanneer nodig) en soms video bewerking (wanneer nodig) dus niet elke dag of elke week maar eens een keer. pc wordt vooral gebruikt om te programmeren, te virtualiseren en simpele andere rommel mee te doen zoals internet enzo.
hopelijk kunnen jullie mij helpen.
mvg jeroen