kheb een 486-er nog op zolder staan.. en sommige cd's wil die wel lezen en sommige niet.... wat kan hier de oorzaak van zijn... ik d8 zelf het schaarse aantal geheugen... iemand andere suggesties?
Hoeveel speed?Op maandag 11 juni 2001 22:53 schreef jefje het volgende:
kheb een 486-er nog op zolder staan.. en sommige cd's wil die wel lezen en sommige niet.... wat kan hier de oorzaak van zijn... ik d8 zelf het schaarse aantal geheugen... iemand andere suggesties?
Nederlander in het enge Florida
zekers geen multiread spelertje, dan kan dit voorkomen. Vooral Mixedmodes of CDS met meer dan 650 meg, geven nogal eens problemen. Tenminste dat was bij mij zo
Verwijderd
Dat is gewoon slijtage of een vieze lens.Op maandag 11 juni 2001 22:53 schreef jefje het volgende:
de lens is pas schoongemaakt...Op maandag 11 juni 2001 23:02 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Dat is gewoon slijtage of een vieze lens.
en er is geen verschil of het een gebrande cd of een originele cd is..
zou een andere cd rom speler een oplossing zijn?
yes!
Oude spelers hebben vaak moeite met CD-R's, en de meeste kunnen al helemaal niet overweg met CD-RW's.....ff voor een pak melk een nieuwe cd-rom aanschaffen en klaar!
Oude spelers hebben vaak moeite met CD-R's, en de meeste kunnen al helemaal niet overweg met CD-RW's.....ff voor een pak melk een nieuwe cd-rom aanschaffen en klaar!
Pagina: 1