Boven hebben we behoorlijk slecht internetverbinding. Nu willen we alles via Kabel doen. Moet er een netwerk komen met kabels. De gemakkelijkste oplossing voor boven is een kabel trekken van onze TV in de woonkamer (daar ligt al een netwerkkabel) naar boven.
Dus Nu hebben we enkel een netwerkkabel van de Modem naar de Digitale TV recorder.
Wat ik wil veranderen is een splitter steken op die netwerkkabel en de ene netwerkkabel naar boven leiden en de andere naar de digitale tv recorder.
Nu mijn vraag ik, ga ik hier veel snelheid mee verliezen? Want dat die digitale tv recorder wordt er amper opties gebruikt voor op internet....
Of toch maar duurder gaan en een switch kopen?
Nu haal ik via Wifi amper 42mbps terwijl je toch via kabel aan 100 mbps zit. en het signaal valt soms weg
wat ik nu heb:
.
wat ik wil:

Gaat dit gespaard met snelheidverlies? ookal zal de andere amper gebruikt worden?
Heb geen zin om extra kabel te leegen naar modem omdat teveel boorwerk
Dus Nu hebben we enkel een netwerkkabel van de Modem naar de Digitale TV recorder.
Wat ik wil veranderen is een splitter steken op die netwerkkabel en de ene netwerkkabel naar boven leiden en de andere naar de digitale tv recorder.
Nu mijn vraag ik, ga ik hier veel snelheid mee verliezen? Want dat die digitale tv recorder wordt er amper opties gebruikt voor op internet....
Of toch maar duurder gaan en een switch kopen?
Nu haal ik via Wifi amper 42mbps terwijl je toch via kabel aan 100 mbps zit. en het signaal valt soms weg
wat ik nu heb:
.

wat ik wil:

Gaat dit gespaard met snelheidverlies? ookal zal de andere amper gebruikt worden?
Heb geen zin om extra kabel te leegen naar modem omdat teveel boorwerk