Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, laat ik me eerst even voorstellen.

Ik ben 'AverageNinja', ik ben 17 jaar oud en ik ben actief op meerdere tech-fora. Gek genoeg ben ik nooit aan Tweakers begonnen, dus het leek me hoog tijd!

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: ik moet een nieuwe smartphone hebben. Op het moment gebruik ik een gejailbreakte iPod Touch 4g, en dat ding loopt om de haverklap vast, is ontzettend traag en gaat veel te snel leeg (2 uur screen on-time met de allerlaagste helderheid). Mijn oog is gevallen op een Nexus 5. Nu ben ik dus 17, en woon dus nog gewoon bij mijn ouders. Mijn ouders hebben een gezonde afkeer aan webwinkels, en al helemaal met dure apparaten als smartphones. Een winkel in de buurt dus. Nou heeft bijna geen winkel de 32gb-versie van de Nexus 5 op voorraad (zo lijkt het althans).

De mediamarkt heeft (op de site) alleen de 16gb-versie, en andere winkels zoals de phonehouse en de t-mobile store hebben de Nexus 5 niet eens op de site staan. Ik heb al gekeken bij 4launch, maar anderhalf uur rijden is iets te gortig. Wat zijn goede winkels waar de Nexus 5 met 32gb geheugen te koop is?

Ik zal de mediamarkt in ieder geval bellen om te vragen of ze er wel één in de winkel hebben liggen, en zo niet, hoe lang het nog duurt voordat hij weer op voorraad is.

Alvast bedankt!

-AverageNinja

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2020 21:19 ]

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-11 19:38

spartacusNLD

This is Sparta!!

http://www.pdashop.nl/product/426599/nexus-5-32-gb.html

perfecte service, niks geen gezeik met garantie en in elke coolblue winkel af te halen.
utrecht is voor jou denk ik het dichtste bij

bij hen kan je online reserveren en in de winkel afhalen.

https://www.4launch.nl/sh...821-32gb--zwart-/tweakers

4launch zit in eindhoven.. ik kom er vaak. ook een goede winkel.
maar dan moet je wel naar eindhoven willen komen. wel stuk goedkoper als bij coolblue

[ Voor 45% gewijzigd door spartacusNLD op 29-08-2014 14:25 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie! Utrecht is niet al te ver, dus dat moet goedkomen! Ik zal ook nog de mediamarkt bellen om te vragen of ze niet toch iets hebben liggen in het magazijn :) Eindhoven is me wat te ver weg, maar wel een mooie deal daar - zelfs onder de adviesprijs.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:31
als je garantie belangrijk vind zou ik ALTIJD voor CoolBlue kiezen :) je ouders ook meteen gerust, collega heeft er ooit een Blender gekocht uitgeprobeerd vond het niets. CB gebeld uitgelegd geen enkel probleem meneer breng maar terug en zo zijn geld terug gekregen :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees inderdaad erg goede CoolBlue reviews! Een 9,2 gemiddeld geloof ik. PDAshop (de zijtak van CoolBlue die de mobiele telefoons doen) een stuk minder though: een 6,7. Ik denk toch dat ik hem daar ga aanschaffen, in ieder geval als de mediamarkt niet binnen een week de 32GB versie heeft liggen.

Nog één vraag: kunnen ze in de CoolBlue winkels SIM-kaarten knippen? Ik heb nog een gewoon prepaid simkaartje die ik nog een paar weken wil gebruiken voordat ik een abonnement neem. :)

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik heb de Nexus 5 laatst opgehaald bij Saturn Amersfoort. Het stond niet op de website dat ze deze hadden maar ze lagen er wel gewoon. Volgens de verkoper komen ze pas op de site bij een bepaalde voorraad. Bij de provider winkels ben ik er nog geen tegengekomen.

Mediamarkt bellen of langs gaan lijkt me dus een goede optie.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:54
CoolBlue kan de sim-kaarten knippen.
Toen ik over ging op mijn Note 2 hebben ze dat ook voor mij gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Mediamarkt inmiddels een mailtje gestuurd, en ze hebben de 32GB versie niet op voorraad, maar ze kunnen hem wel voor mij bestellen. Ik denk dat ik dat maar doe, want hij blijkt bij de mediamarkt toch een euro'tje of 20 goedkoper :) Hopelijk kunnen ze bij de Mediamarkt dan ook SIM-kaarten knippen, anders wordt het toch een ander nummer!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zover ik weet (van een collega, geen eigen ervaring) kunnen ze bij de MediaMarkt wel simkaarten knippen, maar ze doen 't niet gratis. Uiteraard weet ik niet, of dit voor alle vestigingen geldt.
Pagina: 1