Domain records goed zetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 16:31

Neophyte808

Gadget inspector

Topicstarter
Ik probeer Yandex Mail werkend te krijgen in combinatie met een custom domain. Als ik de CNAME en MX records goed probeer te zetten in het configuratiepanel van mijndomein.nl, krijg ik foutmeldingen. Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8ALPMF8.png
Bij het invullen van de CNAME record krijg ik geen foutmelding van het panel van mijndomein.nl, maar kan Yandex het CNAME record niet vinden. Bij het MX record krijg ik een foutmelding als ik een '@' invul als subdomein, zoals moet volgens de handleiding van Yandex zelf en volgens: http://www.tfq.me/how-to-...m-domain-email-on-yandex/

Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:02

Rannasha

Does not compute.

Wat zegt de support afdeling van mijndomein.nl?

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:29
Weet je zeker dat daar een @ moet staan? In rij 1 staat ook een leeg veld ipv een @... Yandex is niet jouw DNS(managementpaneel)provider. In de zone-files van BIND moet het wel een @ zijn, maar dat wil niet zeggen dat dit bij alle management-websites ook zo geïmplementeerd is :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Laatst online: 13-10 14:38
Je moet die @ weghalen. Je wilt de mail direct op je domein afgeleverd hebben. In regel 1 zie je de kale domeinnaam ook zonder subdomein ingevuld.

Probeer dit dus met een leeg veld bij subdomein

Edit: Eigenlijk dus precies wat Paul zegt...

Edit2: Ohja, en haal die punt weg achter .ru in regel 5. Deze is overbodig in de DNS manager. Dat gebruik je alleen als je direct in de zonefile schrijft.. In dit geval doet de DNS manager dat voor je.

[ Voor 39% gewijzigd door TECHcrime op 29-08-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:29
TECHcrime, weet je dat zeker van die punt? Hoe weet die DNS manager dan waar je heen wil?

"ftp CNAME www" is heel wat anders dan "ftp CNAME www." en dat verschil is lang niet altijd evident :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Laatst online: 07-10 16:31

Neophyte808

Gadget inspector

Topicstarter
N.a.v. de suggesties hier die '@' weggehaald en het lijkt nu te werken, bedankt voor de hulp iedereen!
Pagina: 1