Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop ipv desktop zo goedkoop mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024
Wat ga je met je laptop doen?
Windows/office, surfen, mailen en gamen (world of warcraft) zou fijn zijn maar dat zal wel de bottleneck qua prijs worden. Verder dus geen zware dingen zoals video bewerken dus mag redelijke licht gewicht zijn qua prestaties.

Wat is je budget?
niet teveel ik hoop rond de 300 maar kan tot de 500.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee, misschien wel op vakantie maar dan zal het toch in een huisje zijn. is meer om overal in huis te kunnen gebruiken ipv de desktop.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
liever geen habibabi merken, zo groot mogelijk scherm (vanaf 15 inch) en voorkeur voor usb 3.0 en full hd is leuk voor een keertje filmpie kijken ofzo.

Klein beetje extra info, is laptop voor mn webshop die ik op zolder heb dus daarom is het makkelijk om even de laptop mee te nemen voor de voorraad of als een klant binnen is die wat wilt zien dan heb ik alles bij de hand. Laptop komt dus ook op de shop dus 2e hands is zonde want ik "betaal dus geen btw".

Zelf zag ik al de hp die volgens mij een redelijke videokaart heeft.
pricewatch: HP Pavilion 15-p053nd

verder aanbieding van de mediamarkt
http://www.mediamarkt.nl/...3,1337907.html?langId=-11
alleen volgens mij is de hp beter en net zo duur?

deze vond ik ook wel erg gaaf lekker groot scherm en nu goeie aanbieding bij de mediamarkt
pricewatch: Acer Aspire E5-731-P4E3

of de
pricewatch: Toshiba Satellite C50-B-13V

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 29-08-2014 09:33 ]

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:07

P_Tingen

omdat het KAN

Nou, hoppa. U vraagt, wij draaien. Wat dacht je van een Dell Inspiron voor €299 inc BTW. Maak jezelf VIP van Dell en krijg 10% korting. En als je hem ook nog eens retesnel wil hebben zet je er een SSD in van 6 tientjes.

... en gaat over tot de orde van de dag

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024
deze onderstaand is volgens mij gelijkwaardig toch qua specs alleen 1080 scherm en 17 inch. of zijn er echt zaken die minder zijn. zal al de cpu te vergelijk maar die kwam er volgens mij goed uit.

is bij mediamarkt 400 euro nu dus ook best netjes.
pricewatch: Acer Aspire E5-731-P4E3

[ Voor 81% gewijzigd door MantaMania op 29-08-2014 12:51 ]