Tracker instellingen en voorkeuren terugzetten op standaard

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik zou graag de mogelijkheid hebben mijn tracker instellingen en voorkeuren te resetten naar de standaard instellingen.

De reden hiervoor is dat ik al jaren in de instellingen heb zitten rommelen en graag een verse start zou doen.

Een workaround is het uitloggen, de standaard instellingen bekijken en deze stuk voor stuk invoeren nadat er weer ingelogd is.

Instellingen bekijken gaat niet als je niet bent ingelogd, dus dat is helaas geen optie.

[ Voor 12% gewijzigd door Coppertop op 29-08-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:16
Die is er volgens mij niet. Wat ik heb gedaan, is uitgelogd en dan de tracker bekeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coppertop
  • Niet online
Misha schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:19:
Die is er volgens mij niet. Wat ik heb gedaan, is uitgelogd en dan de tracker bekeken :p
Dat heb ik nu ook gedaan voor de tracker. Ik zou ook nog graag de standaardinstellingen hebben van de voorkeuren, zoals te vinden op https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences . Ik zou een nieuwe account kunnen aanmaken en die instellingen overnemen, maar dat vind ik geen goede zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:16
Gewoon cookies verwijderen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Log eens in op een ander systeem of met andere browser en kijk dan eens naar je instellingen van Tweakers ;).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coppertop
  • Niet online
Deze instellingen worden niet in een cookie opgeslagen, maar zijn gekoppeld aan je Tweakers account. Zodra je inlogt krijg je deze instellingen weer mee (gelukkig ook maar).
Pagina: 1