Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een oplossing voor mijn laptop. Ik weet zelf niet precies wat ermee is want ik heb hem met veel zorg 2 jaar lang elke dag gebruikt alleen kan hij niet meer zonder de oplader. Hij houdt het hooguit 5 a 10 minuten vol zonder oplader. Ik gok zelf dat het de accu is wat betekent dat ik deze zal moeten vervangen.
Ik heb even gekeken naar de accu en zag er dit in staan:
asus li-ion battery pack a41-k53 (2600mah)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maakt mij niks uit als het maar opgelost is want ik gebruik hem aardig veel.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee
Ik sta altijd open voor alternatieven!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik gebruik de laptop veel voor werk & school maar ik denk dat dit niet veel gaat helpen naar het probleem haha.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een oplossing voor mijn laptop. Ik weet zelf niet precies wat ermee is want ik heb hem met veel zorg 2 jaar lang elke dag gebruikt alleen kan hij niet meer zonder de oplader. Hij houdt het hooguit 5 a 10 minuten vol zonder oplader. Ik gok zelf dat het de accu is wat betekent dat ik deze zal moeten vervangen.
Ik heb even gekeken naar de accu en zag er dit in staan:
asus li-ion battery pack a41-k53 (2600mah)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maakt mij niks uit als het maar opgelost is want ik gebruik hem aardig veel.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik gebruik de laptop veel voor werk & school maar ik denk dat dit niet veel gaat helpen naar het probleem haha.