Heren en dames,
Ik heb al eerder een topic gemaakt, maar heb nog een aantal vraagjes en kan het andere topic niet meer vinden.
Ik ben opzoek naar hulp, ik heb hier dit systeem staan:
12GB RAM - 1TB HDD
Ik ben heel tevreden over de prestaties, daar gaat het niet over.
Nu heb ik een tweede monitor aangesloten, en wanneer ik game op de ene, en film kijk op de ander, merk ik dat mijn CPU stock cooler erg luid is.
Dit heb ik gemeten in HM:

Mijn Stock cooler draait op 5273 RPM en dit geeft gewoon erg veel geluid.
Nu heb ik zelf al wat rond gesnuffeld en kwam op een paar leuke opties uit waaronder:
pricewatch: Cooler Master Hyper TX3 Evo
pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
pricewatch: Cooler Master Hyper 412S
Het gaat mij om het verminderen van de temperatuur en dus de pc stiller krijgen. Bij welke cooler boek ik nou het meeste winst?
Ik heb overigens een mATX mobo. Mijn RAM is vrij laag echter mijn videokaart zit redelijk dicht bij de cooler.
Ik heb voorin een 120mm ventilator dat lucht naar binnen blaast, en zoals jullie zien achterin die dit naar buiten blaast.

Alvast bedankt !
Ik heb al eerder een topic gemaakt, maar heb nog een aantal vraagjes en kan het andere topic niet meer vinden.
Ik ben opzoek naar hulp, ik heb hier dit systeem staan:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed | € 71,- | € 71,- |
1 | Gigabyte GA-F2A75M-D3H | € 0,- | € 0,- |
1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
1 | Cooler Master K380 | € 35,- | € 35,- |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 51,- | € 51,- |
1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 61,90 | € 61,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 378,80 |
12GB RAM - 1TB HDD
Ik ben heel tevreden over de prestaties, daar gaat het niet over.
Nu heb ik een tweede monitor aangesloten, en wanneer ik game op de ene, en film kijk op de ander, merk ik dat mijn CPU stock cooler erg luid is.
Dit heb ik gemeten in HM:

Mijn Stock cooler draait op 5273 RPM en dit geeft gewoon erg veel geluid.
Nu heb ik zelf al wat rond gesnuffeld en kwam op een paar leuke opties uit waaronder:
pricewatch: Cooler Master Hyper TX3 Evo
pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
pricewatch: Cooler Master Hyper 412S
Het gaat mij om het verminderen van de temperatuur en dus de pc stiller krijgen. Bij welke cooler boek ik nou het meeste winst?
Ik heb overigens een mATX mobo. Mijn RAM is vrij laag echter mijn videokaart zit redelijk dicht bij de cooler.
Ik heb voorin een 120mm ventilator dat lucht naar binnen blaast, en zoals jullie zien achterin die dit naar buiten blaast.

Alvast bedankt !