alpha cool cape kelvin clear slechte koelvloeistof

Pagina: 1
Acties:

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik was vandaag mijn oude pc helemaal uit elkaar aan het halen en pakte een wattenstaafje en deed het in de tubing van mij en toen werd het wattenstaafje groen, het was niet echt zichtbaar maar met het watte staafje kreeg je het dus wel door, ik vind dit heel slechte prestaties van die vloeistof en vind dat dit niet mag.

ik wil jullie gewoon waarschuwen en als je hier iets op te zeggen hebt dat het mijn schuld zou zijn maakt niet uit want wil het zeker horen hoor!

ik heb alles van alphacool, het stak er 1,5 maand in en liep ongeveer 5 uur per dag.

De componenten precies zijn:
-Alphacool NexXxos xt45 240mm en 360mm rad's
- Alphacool NexXxos XP3 light
- Ddc pomp en reservoir.

ik wil jullie gewoon waarschuwen en als je hier iets op te zeggen hebt dat het mijn schuld zou zijn maakt niet uit want wil het zeker horen hoor!

}:O }:O }:O

[ Voor 27% gewijzigd door thibautb op 29-08-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 07:53

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Dit is meer een rant-post dan een constructief iets. Mocht je hier een serieuze discussie van willen maken raad ik je aan de startpost wat meer uit te breiden met nuttige informatie zoals de gebruikte tubing, hoe lang de vloeistof er al in zit, gebruikte pomp, blocks enz.
Dan is het beter te traceren wat nou echt de schuldige is.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 16:40
Zaken als licht op de koelvloeistof spelen ook mee :/
Zit er niet toevallig iets van aluminium in je loop?

Ik mijd gekleurde vloeistof altijd...
Schijnt niet echt een pretje te zijn als je iets morst (wat mij tot nu toe bijna iedere keer gebeurt.....) en het tast soms blokken en tubing aan.