Ik was vandaag mijn oude pc helemaal uit elkaar aan het halen en pakte een wattenstaafje en deed het in de tubing van mij en toen werd het wattenstaafje groen, het was niet echt zichtbaar maar met het watte staafje kreeg je het dus wel door, ik vind dit heel slechte prestaties van die vloeistof en vind dat dit niet mag.
ik wil jullie gewoon waarschuwen en als je hier iets op te zeggen hebt dat het mijn schuld zou zijn maakt niet uit want wil het zeker horen hoor!
ik heb alles van alphacool, het stak er 1,5 maand in en liep ongeveer 5 uur per dag.
De componenten precies zijn:
-Alphacool NexXxos xt45 240mm en 360mm rad's
- Alphacool NexXxos XP3 light
- Ddc pomp en reservoir.
ik wil jullie gewoon waarschuwen en als je hier iets op te zeggen hebt dat het mijn schuld zou zijn maakt niet uit want wil het zeker horen hoor!
ik heb alles van alphacool, het stak er 1,5 maand in en liep ongeveer 5 uur per dag.
De componenten precies zijn:
-Alphacool NexXxos xt45 240mm en 360mm rad's
- Alphacool NexXxos XP3 light
- Ddc pomp en reservoir.
[ Voor 27% gewijzigd door thibautb op 29-08-2014 18:37 ]