MP4 film met ondertiteling op iPad bekijken

Pagina: 1
Acties:
  • 8.718 views

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Beste tweakers,

Ik wil graag een mp4 filmpje met ondertiteling op mijn ipad bekijken. Ik doe verder niet aan streaming en zou het graag offline willen bekijken op mijn ipad. Kan iemand mij helpen hoe ik dat aanpak?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
AVPlayerHD.

Gebruikte ik zelf ook vaak op mijn iPad Mini. De app is helaas niet gratis, maar werkt echt ideaal. Je hoeft nooit meer wat om te zetten, want zoals ze in de screenshot ook al noemen kan je heel veel videoformaten zonder omzetten afspelen.

Gedownloade .mkv's en .avi's werkten bij mij altijd zonder problemen.

Misschien dat er nog een Tweaker voorbijkomt die een gratis alternatief weet, maar met deze lukte het sowieso.

Edit: VLC is er natuurlijk ook voor iOS, en is gratis. Probeer die eens. Ik lees in de reviews echter wel iets over ondertitels die niet werken, dus dat zul je even moeten proberen :)

[ Voor 32% gewijzigd door ThinkPad op 28-08-2014 22:13 ]

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
WinAvi is hier prima geschikt voor

Let's get lost! I know the way

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Ik was vooral opzoek naar een gratis programma

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon VLC gebruiken, kun je via iTunes simpel bestanden toevoegen en ondertiteling (met de zelfde naam). De app linkt ze zelf aan elkaar en geeft maar 1 bestand weer.

Edit: Je moet dus wel 2 keer apart de bestanden toevoegen, 1 keer het film bestand en 1 keer de ondertiteling

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:22
Handbrake(https://handbrake.fr/) en daarna via iTunes toevoegen als video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Handbrake is leuk, maar 9 van de 10 keer neemt hij bij mij toch de subs niet mee.

Zelf gebruik ik Infuse 2. Ook makkelijk voor het streamen vanaf een PC, Mac of NAS. Helaas ook niet gratis.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:00

FreakNL

Well do ya punk?

Allemaal houtje touwtje oplossingen. Geef een paar euro uit en koop inderdaad AVPlayerHD. Dat werkt out-of-the-box...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Probeer inderdaad Infuse 2. Afhankelijk van de codecs van je video's heb je aan de gratis versie wellicht al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al mijn films ondertussen digitaal en met name in iso bestand en "video_ts" bestanden. in het woud van mediaplayers heb ik even geen overzicht waarmee ik films het beste kan afspelen (streamen vanaf nas) naar ipad. kan iemand zijn ervaring delen omtrent beste video player voor een ipad die deze bestanden direct en zonder te converteren kunnen afspelen?
(ps1 conversie naar itunes etc. lukt me wel maar kost wel heel veel tijd)
Alvast heel veel dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 21:01
VLC for iOS.

Tadaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Euh. MP4 wordt native ondersteund door iPad dus zorg, middels Subler, dat de ondertiteling er op de goede manier in zit en je zit gebakken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VLC voor iOS herkent alleen de `video's. De films in iso format worden niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:34

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:31:
ik heb al mijn films ondertussen digitaal en met name in iso bestand en "video_ts" bestanden. in het woud van mediaplayers heb ik even geen overzicht waarmee ik films het beste kan afspelen (streamen vanaf nas) naar ipad. kan iemand zijn ervaring delen omtrent beste video player voor een ipad die deze bestanden direct en zonder te converteren kunnen afspelen?
(ps1 conversie naar itunes etc. lukt me wel maar kost wel heel veel tijd)
Alvast heel veel dank.
2e post van dit topic ;)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzjanz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:32
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:04:
Ik zou gewoon VLC gebruiken, kun je via iTunes simpel bestanden toevoegen en ondertiteling (met de zelfde naam). De app linkt ze zelf aan elkaar en geeft maar 1 bestand weer.

Edit: Je moet dus wel 2 keer apart de bestanden toevoegen, 1 keer het film bestand en 1 keer de ondertiteling
Thx, werkt als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Ik heb destijds naar Firecore getweet dat ik graag mee zou willen doen aan het Infuse beta programma. Kreeg gelijk een code voor Infuse Pro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Om nu een twee jaar topic uit het archief te halen om iemand te bedanken is wat teveel van het goede. Een DM of een e-mail was een beter idee geweest :) Dit topic gaat derhalve op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.