Toon posts:

Monitor voor het gamen. 170 Euro.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Nu krijg ik maandag een nieuwe game pc maar heb nog een monitor nodig, wel altijd handig :) Nu heb ik natuurlijk al het een en ander uitgezocht. Toen ben ik op deze twee gekomen. Deze pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart . Voordelen hiervan zijn gewoon dat ik er goede verhalen over hoor, nadeel is dat het me een vrij "klein" scherm lijkt. En deze pricewatch: BenQ GW2760HE Zwart . Voordelen hiervan zijn dat hij lekker groot is en dat hij vrij goedkoop is maar toch een amva scherm heeft, net als de iiyama. De nadelen hiervan vind ik dat ik over dit scherm vrij weinig hoor en de prijs doet me toch wel achter mijn oren krabben, mij lijkt het dat er wel een addertje onder het gras zit :?

Ik zoek een monitor
Ik zoek dus een monitor vooral voor het gamen. Dus gewoon goed kunnen gamen met lekkere kleuren en geen ghosting.?

Wat is je budget?
170 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, gewoon goede kwaliteit.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het scherm wordt in een lichte omgeving gebruikt. Hij staat gewoon op het bureau en er staat nog een toetsenbordje tussen, ik wil er met mijn pc en ps4 op gaan gamen.
Als jullie me hier ook nog bij zouden kunnen helpen _/-\o_

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 12:04
De liyama!

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:49
Ik heb sinds twee weken de Iiyama in gebruik en ben daar érg over te spreken. Realistische kleurweergave, prima kijkhoek(en) en geen ghosting o.i.d. :)

Het enige (min)punt zou kunnen zijn dat de monitor misschien goedkoop oogt, i.v.m. materiaalkeuze, maar hij is zijn geld meer dan waard in de zin van 'bang for buck'. :*)

[ Voor 36% gewijzigd door Yonix op 28-08-2014 23:05 ]

• gekkegerrit101
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-10-2025
Kan over de Benq niets zeggen maar heb zelf ook een Iiyama (een andere dan jij hier hebt genoemd) en daar ben ik zeer tevreden over. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.