Hallo iedereen,
Mijn interne harde schijf is kapot gegaan. Gelukkig kon ik nog een systeemkopie maken op mijn externe harde schijf en na een week heb ik vandaag een nieuwe interne harde schijf gekregen. Hier heb ik Windows 8 op geïnstalleerd en nu wil ik daar mijn systeemkopie op terugzetten. Dit heb ik gedaan door op te starten via de Windows 8 schijf. Alle stappen gaan prima, maar zodra hij wil beginnen met de systeemkopie terug te zetten krijg ik de volgende melding:
Interne HDD: Seagate Barracuda ST2000DM001 2TB
Externe HDD: Western Digital My Book Essential 2TB (USB 3.0)
Moederbord: Gigabyte Z87X-D3H
Besturingssysteem: Windows 8.1 Pro
Alvast bedankt!
Mijn interne harde schijf is kapot gegaan. Gelukkig kon ik nog een systeemkopie maken op mijn externe harde schijf en na een week heb ik vandaag een nieuwe interne harde schijf gekregen. Hier heb ik Windows 8 op geïnstalleerd en nu wil ik daar mijn systeemkopie op terugzetten. Dit heb ik gedaan door op te starten via de Windows 8 schijf. Alle stappen gaan prima, maar zodra hij wil beginnen met de systeemkopie terug te zetten krijg ik de volgende melding:
Het is echter precies dezelfde computer, enkel de harde schijf is dus verwisseld? Het systeem (wat denk ik van toepassing is, als ik nog iets mis hoor ik het graag):Het herstellen van de systeemkopie is mislukt.
In Windows kan geen systeemkopie met andere firmware worden hersteld. De systeemkopie is gemaakt op een computer met BIOS en op deze computer wordt EFI gebruikt.
Interne HDD: Seagate Barracuda ST2000DM001 2TB
Externe HDD: Western Digital My Book Essential 2TB (USB 3.0)
Moederbord: Gigabyte Z87X-D3H
Besturingssysteem: Windows 8.1 Pro
Alvast bedankt!