Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 08:36
Hola Medetweakers,

ik zoek een helpdesk systeem waar ik klant X en klant Y een login kan geven en waar ze tickets mee kunnen aanmelden. Echter moet het helpdesk systeem ook dus verschillende bedrijven aan kunnen waar ik dus klanten onder kan hangen die een eigen login hebben en dus ook tickets kunnen aanmelden.
Ik heb al gezocht en kwam oa osticket,zendesk en kayako
Welke gebruiken jullie en kunnen jullie mij aanraden?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11 18:30

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TopDesk, is ook een goeie, wordt ook wel meer in het MKB gebruikt, maar ook bij grote organisaties gebruikt. Afhankelijk van de modules die je aankoopt kun je er heel veel mee, maar het staat en valt bij de juiste inrichting.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad zeker het bekijken waard.
Ik heb al gezocht en kwam oa osticket,zendesk en kayako
Begrijp ik goed dat die (en welke anderen?) dus zijn bekeken en voor jou niet voldoen? En alle drie vanwege die eis dat je verschillende klanten moet kunnen bedienen? Vooralsnog is de suggestie dat je enkel wat namen hebt opgezocht :+

Niet onbelangrijk: wat is ongeveer je (eenmalige/jaarlijkse) budget?

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 28-08-2014 16:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

MrHarry schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:20:
ik zoek een helpdesk systeem waar ik klant X en klant Y een login kan geven en waar ze tickets mee kunnen aanmelden.
Ik denk dat je je requirements voordat je op zoek gaat naar een pakket toch iets beter in kaart zult moeten brengen. En dan niet alleen de functionele requirements waar het aan moet voldoen, maar ook de technische (welk OS-platform, sizing, opensource/closed source, cloud/saas dients, etc).

Kortom: wat zoek je precies en waarom voldeden de produkten die je tot nu toe al gevonden hebt niet?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 15:37
ITRP, OTRS, AutoTask, GFI Max RM met Helpdesk om er nog een paar te noemen.

Dus, zoals Question Mark zegt, eerst in kaart brengen wat je wilt (alleen simpel tickets registreren en opvolgen, of een compleet ITSM systeem voor alle ITIL processen).

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11 22:26
_Dune_ schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:26:
TopDesk, is ook een goeie, wordt ook wel meer in het MKB gebruikt, maar ook bij grote organisaties gebruikt. Afhankelijk van de modules die je aankoopt kun je er heel veel mee, maar het staat en valt bij de juiste inrichting.
Ultimo is er nog zo een, van oudsher vooral voor facilitair management maar tegenwoordig kun je er alle kanten mee op.

My favorite programming language is solder.

Pagina: 1