Door slechte resultaten in het verleden twijfel ik om terug te aan en HBO af te ronden. Ik ben op het moment 27 en via een lange route: MBO en (hbo propedeuse versneld afgerond) naar de Universiteit gegaan.
Op het moment ben ik 5e jaars Informatica student aan de VU. Ik ben in de tussentijd van universiteit geswitcht en door prive omstandigheden heeft het lang geduurd in het verleden. Ook heb ik 3 jaar werkervaring als Programmeur. Mijn ambitie is om in de embedded systems of embedded engineering te werken in het buitenland
Om de situatie even te schetsen:
De universiteit duurt nog 2.5 jaar (huidige opleiding: Informatica aan de VU)
Teruggaan naar het HBO duurt ook 2.5 jaar (Technische Informatica aan de HvA)
Wat is jullie mening hierover? Wat is verstandig? Ik weet het zelf absoluut niet meer
Eerlijk gezegd ben ik bang dat me baankans lager is met HBO in het buitenland
Op het moment ben ik 5e jaars Informatica student aan de VU. Ik ben in de tussentijd van universiteit geswitcht en door prive omstandigheden heeft het lang geduurd in het verleden. Ook heb ik 3 jaar werkervaring als Programmeur. Mijn ambitie is om in de embedded systems of embedded engineering te werken in het buitenland
Om de situatie even te schetsen:
De universiteit duurt nog 2.5 jaar (huidige opleiding: Informatica aan de VU)
Teruggaan naar het HBO duurt ook 2.5 jaar (Technische Informatica aan de HvA)
Wat is jullie mening hierover? Wat is verstandig? Ik weet het zelf absoluut niet meer
Eerlijk gezegd ben ik bang dat me baankans lager is met HBO in het buitenland
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 532528 op 28-08-2014 15:01 ]