Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal!

Ik heb een account aangemaakt omdat ik er zelf niet uitkom: welke telefoon is goed voor mij? Ik heb me een ons ge-googled en er is zoveel te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie...

Op het moment gebruik ik een HTC One X, over een aantal maanden mag ik verlengen en ik wil graag een kleine smartphone die ongeveer net zo snel is als mijn huidige. Sneller is natuurlijk leuker, maar ik heb ook gewerkt met een Samsung Galaxy Young en dat was vreselijk :( dus de snelheid is wel belangrijk.

Geheugen en camera maken me écht niets uit, ik zet alleen een leuke ringtone erop en maak soms wat foto's als ik toevallig mijn compact camera niet bij me heb, dus zo snel zal hij niet vol zijn. Een helder scherm en goede krasvastigheid is fijn.

Oja, budget. Ik wil rond de €300,- blijven.

Alvast bedankt!

Groetjes, Sarynda

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
De Z1 compact van Sony is in dat segment de beste. Maar ook duurder dan 300 ben ik bang.

Verwijderd

De Motorola Moto G? Goedkoop, en écht snel.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-11 14:23

hilgo

Clear your mind of can't.

Wat wellicht ook wel interessant is om te weten is of je een sim only verlenging doet of een verlenging inclusief toestel.

Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Beide is op zich prima, los toestel of met abonnement. De praktijk wijst (in mijn geval) uit dat dit op jaarbasis niet zo heel veel scheelt.

Verwijderd

Als je compactheid, en snelle kraitcores wilt. Dan zijn er eigenlijk maar 2 opties: De sony Z1 en de Blackberry z10( heeft nog tijdelijk 2 dagen cashback, waardoor die maar 160 ipv 210 euro kost) . Die laatste heeft geen android maar draait wel praktisch alle android apps.

Wat ook nog kan is een chinees toestel kopen. Xiomi M2s die kost ongeveer 200 euro, maar heeft wel een snapdragon600(goede processor) en een mooi scherm.

De moto-g zou ik links laten liggen, tegenover de goedkopere blackberry heeft hij een slechte camera, veel slechtere lichtopbrengst van het scherm, maar de helft van het ram. Een lichtere processor, en geen functies als nfc.

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
De sony Z1 compact, je kunt beter iets meer uitgeven en direct een goede telefoon nemen. Heb hem zelf ook en zeer tevreden.

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor alle tips! Ik ga zeker de z1 even bekijken in de winkel. BlackBerry begin ik niet meer aan, ik vind dat besturingssysteem maar niks... Jullie hebben me zeker geholpen! :)
Pagina: 1