Ik draai Ubuntu 14.04 LTS vanaf een USB-stick (mijn dev-omgeving) op mijn laptop (Asus N56VZ). Sinds kort kan ik echter niet meer naar slaapstand (suspend). Het probleem is niet de slaapstand zelf maar het ontwaken: wanneer ik mijn wachtwoord invul om te ontgrendelen moet hij even 'nadenken' en komt dan tot de conclusie dat het wachtwoord niet klopt, terwijl dit wel zo is. Daarna loopt alles min of meer vast.
Door ctrl-alt-f1 te gebruiken kon ik een hoop errors zien die mij deden vermoeden dat er iets fout gaat met het remounten (of iets dergelijks) van de usb-stick waar ubuntu op draait.

Ik heb al geprobeerd mijn kernel te updaten, to no avail, en Google weet ook weinig, hebben jullie ideeën? Extra info verzorg ik graag, weet zelf niet wat relevant zou kunnen zijn.
Door ctrl-alt-f1 te gebruiken kon ik een hoop errors zien die mij deden vermoeden dat er iets fout gaat met het remounten (of iets dergelijks) van de usb-stick waar ubuntu op draait.

Ik heb al geprobeerd mijn kernel te updaten, to no avail, en Google weet ook weinig, hebben jullie ideeën? Extra info verzorg ik graag, weet zelf niet wat relevant zou kunnen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door NinjaTuna op 28-08-2014 00:14 ]