Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:27
Hallo beste Tweakers,

Omdat het specifieke oneplus one topic gesloten is maar ik een losse topic aan.

Ik kan van een vriend een invite krijgen betreft de 64 gb variant.
Het lijkt me echt een hele goede telefoon, maar ik twijfel nog over een ding: de grootte.
Momenteel heb ik een htc one (m7), en deze vond ik al vrij groot toen ik hem een jaar geleden kocht. Maar de specs en bouw/look/feel van de OPO zijn wel erg goed voor de prijs en dit laat mij echter twijfelen. Hoe ervaren andere bezitters van de OPO de grootte van het toestel? Kon je er makkelijk aan wennen? twijfels haha..

Verwijderd

http://mobiledevicesize.com/compare/#425,418;1

Daar hebben we dit voor :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 22:35 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
Ik vind hem zelf te groot, heb de OPO daardoor ook aan me voorbij laten gaan.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Hoe zal ik het zeggen, ik heb zelf een Nexus 4 die net als jouw HTC 4.7" is en dat werkt wel fijn, een kennis heeft een Galaxy Note (1) en dat is al veel te groot voor mij, One Plus One is nog groter dan dat.

• Bartoow
Dat is idd een handige site!
En toch nog wel een stuk groter dan mijn huidige telefoon.

Jammer dat ik hem nergens kan vast houden voordat ik hem aanschaf, mijn vriend die hem heeft is namelijk op vakantie...

Verwijderd

Je kan hem meestal wel verkopen aan aankoopprijs moest je hem te groot vinden. Er is namelijk genoeg vraag naar.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:56

Sorbo

Uw hulp in huis!

Schrik niet, de vergelijking die dbhuis postte klopt ook nog eens niet: Dat is een M8, die al een stukje forser is dan de M7 door zijn 5" scherm.

Dit is een OPO vs M7: http://www.phonearena.com...,HTC-One/phones/8603,7678

• Bartoow
Ja daar heb je wel een goed punt, zag hem zelfs al op plaatsen online staan voor 375 euro. Dus misschien dat ik het gokje gewoon waag.

Maarja,het blijft gewoon erg jammer dat ze een toestel uitbrengen in zo'n belachelijk formaat.

[ Voor 26% gewijzigd door Bartoow op 27-08-2014 22:55 ]

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:14
Het is persoonlijke ervaring. Ik vind het toestel niet te groot en kom van een S3. Voor het geld iig echt een goede deal!!

• Bartoow
Ja het blijft ook een persoonlijke kwestie, ik probeer hem gewoon een tijdje. Mocht het niet wennen, dan zal ik hem idd weer snel kunnen verkopen. Het is een ''kleine'' afweging ten opzichte wat de rest van het toestel te bieden heeft voor een zeer goede prijs.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:25
Vooral de prijs en specs,5 inch was super geweest.Probeer hem ook binnenkort,lees veel positieve verhalen dat die lekker in de hand ligt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kan zelf de afmetingen van de smartphone opzoeken. Eventueel bouw je het ding na met een stuk karton om een beetje feeling te krijgen. Dit topic gaat dicht wegens een gebrek aan eigen inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.