Wat ik nu heb... (naast de topic regel, maar ja, ruimte te kort voor benodigd aantal letters..)
Ik update altijd gelijk mijn wordpress site EN wat er aanhangt. En als ik het wel heb, update wordpress zichzelf de laatste 2 x zElf! (?)
Nu kreeg ik ineens een waterval van foutieve logins
(per mail, en een blacklist wordt gevuld plus blokkeren voor 24 uur de login)
welke ik gelukkig al na 2 minuten bij toeval ontdekte wegens mijn mailwasher.
Dus gelijk via cpanel diverse files gerenamed
Maar niks hoor wp-admin.php , wp-login.php, renamen van index.php (dan zag je de menu structuur en filenames, foutje van webhoster?)
het mag niet baten, nog steeds komen er sporadisch nu 2 x foutieve logins binnen, gelukkig wel met naam admin en die klopt alvast niet sinds minuut 1 van in de lucht zijn ooit.
Anderen hier ook ineens last van?
Ik bedoel, laatste wordpress versie, anti fout login en ip filters die blacklists checken... gerenamede files, index.php verstopt en vervangen voor een tekst...
en dan toch kunnen ze inlogpogingen doen, weird toch!?
Ik update altijd gelijk mijn wordpress site EN wat er aanhangt. En als ik het wel heb, update wordpress zichzelf de laatste 2 x zElf! (?)
Nu kreeg ik ineens een waterval van foutieve logins
(per mail, en een blacklist wordt gevuld plus blokkeren voor 24 uur de login)
welke ik gelukkig al na 2 minuten bij toeval ontdekte wegens mijn mailwasher.
Dus gelijk via cpanel diverse files gerenamed
Maar niks hoor wp-admin.php , wp-login.php, renamen van index.php (dan zag je de menu structuur en filenames, foutje van webhoster?)
het mag niet baten, nog steeds komen er sporadisch nu 2 x foutieve logins binnen, gelukkig wel met naam admin en die klopt alvast niet sinds minuut 1 van in de lucht zijn ooit.
Anderen hier ook ineens last van?
Ik bedoel, laatste wordpress versie, anti fout login en ip filters die blacklists checken... gerenamede files, index.php verstopt en vervangen voor een tekst...
en dan toch kunnen ze inlogpogingen doen, weird toch!?
[ Voor 6% gewijzigd door notsonewbie op 27-08-2014 20:57 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)