Hallo! Ik hoop dat ik deze vraag in het goede subforum stel. Ik wil graag weten welke monitor de beste optie voor mij is.
Wat wil je doen met je monitor?
Ik wil graag games spelen, zoals Space Engineers, Star Citizen en misschien ook Strategy Games, en ik maak af en toe dingen met GIMP (een soort gratis Photoshop).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoef niet de meest extreme en luxe monitor ofzo, maar ik ga wel voor kwaliteit. Omdat ik niet goed weet wat de norm is wat betreft de prijs van een monitor, weet ik niet goed welke pijs reëel is. In ieder geval niet al te duur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn computer, in onderdelen:
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een scherm dat niet snel omvalt en dat ik een beetje kan bijstellen (niet door te schroeven ofzo).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua grootte zat ik te denken aan 24 inch. Het scherm moet een HDMI-aansluiting hebben.
Wat wil je doen met je monitor?
Ik wil graag games spelen, zoals Space Engineers, Star Citizen en misschien ook Strategy Games, en ik maak af en toe dingen met GIMP (een soort gratis Photoshop).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoef niet de meest extreme en luxe monitor ofzo, maar ik ga wel voor kwaliteit. Omdat ik niet goed weet wat de norm is wat betreft de prijs van een monitor, weet ik niet goed welke pijs reëel is. In ieder geval niet al te duur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn computer, in onderdelen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Gigabyte GA-H97-HD3 | € 76,05 | € 76,05 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,99 | € 47,99 |
| 1 | Corsair Graphite 230T Windowed Grey | € 65,94 | € 65,94 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,85 | € 22,85 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,85 | € 67,85 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,75 | € 12,75 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,80 | € 89,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 784,03 | |
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een scherm dat niet snel omvalt en dat ik een beetje kan bijstellen (niet door te schroeven ofzo).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua grootte zat ik te denken aan 24 inch. Het scherm moet een HDMI-aansluiting hebben.