Ik heb sinds kort last van een matige wifi prestaties. Als ik met een andere laptop op dezelfde plek ga zitten heb ik een stabiele wifi verbinding (voor zover wifi stabiel kan zijn) en goede prestaties. Met de lenovo heb ik af en toe goed bereik en snel internet en af en toe slecht bereik en matig internet ook valt het soms helemaal weg. Aan het wifi signaal ligt het dus niet want op de andere laptop is de verbinding oké. Eerst had ik goed bereik met de lenovo y50 maar ik heb een ssd geplaatst en toen windows 8.1 opnieuw geïnstalleerd + de drivers en nu heb ik het probleem. Kan het een probleem met de drivers zijn(conflict tussen twee (wlan) drivers? Heb al eens de wlan driver verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit hielp helaas niet (misschien staat er nog ergens een wlan driver die problemen veroorzaakt kan dit? ). Alle drivers heb ik hier weg http://support.lenovo.com...ps/y50-70-notebook-lenovo lijken me juiste en up to date drivers? Met een lan-kabel aangesloten ondervind ik geen problemen. Graag jullie adviezen hoe dit op te lossen.
Laptop : pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL
Router: pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND (Duits model)
Laptop : pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL
Router: pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND (Duits model)