Wat ga je met je laptop doen?
1:Voornamelijk studie. (HBO ICT)
2: Gamen, Battlefield 4 voornamelijk
Wat is je budget?
Ongeveer 1000 tot 1300 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop moet 2 avonden in de week mee naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Echt een voorkeur heb ik niet. Wat ik belangrijk vind is dat ik er minimaal 4 jaar mee kan doen. Niet dat ik snel achter de feiten aan moet lopen. Games moeten vloeiend kunnen draaien. Daarnaast zit ik ook graag buiten te werken en als ik op kantoor zit dan heb ik last van relatief veel zonlicht. Dus het scherm moet wel redelijk zichtbaar zijn dan.
Ik heb zelf ook al wat rondgekeken maar ieder model heeft wel weer een min punt voor mij.
Wat is jullie mening over bovenstaande of is er eventueel een alternatief waar ik overheen heb gekeken?
Merci alvast
1:Voornamelijk studie. (HBO ICT)
2: Gamen, Battlefield 4 voornamelijk
Wat is je budget?
Ongeveer 1000 tot 1300 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop moet 2 avonden in de week mee naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Echt een voorkeur heb ik niet. Wat ik belangrijk vind is dat ik er minimaal 4 jaar mee kan doen. Niet dat ik snel achter de feiten aan moet lopen. Games moeten vloeiend kunnen draaien. Daarnaast zit ik ook graag buiten te werken en als ik op kantoor zit dan heb ik last van relatief veel zonlicht. Dus het scherm moet wel redelijk zichtbaar zijn dan.
Ik heb zelf ook al wat rondgekeken maar ieder model heeft wel weer een min punt voor mij.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus N550JK-CN360H | € 1.199,- | € 1.199,- |
| 1 | Asus N750JK-T4159H | € 1.299,- | € 1.299,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.498,- | |
Wat is jullie mening over bovenstaande of is er eventueel een alternatief waar ik overheen heb gekeken?
Merci alvast
[ Voor 4% gewijzigd door Vibravis op 27-08-2014 18:01 ]