Ik zoek een nieuwe laptop ter vervanging van mijn oude Dell Studio 1740. laptop doet al 4 jaar dienst, maar beginnen nu toch wat toetsen te weigeren en hij wordt al wat langzamer.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop gebruik ik voor meerdere doeleinden: 3D editing, programmeren, gamen, games ontwikkelen, email, browsen, etc. etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Gezien ik Apple producten mooi vind, ik ook moet gaan ontwikkelen voor iOS en vanwege de lange accuduur wil ik kijken naar de macbook pro. Hierbij zal ik dan gaan voor de volgende specs:
2,5-GHz quad-core Intel Core i7
Turbo Boost tot 3,7 GHz
16 GB 1600-MHz geheugen
512 GB PCIe-flashopslag 1
Intel Iris Pro Graphics
NVIDIA GeForce GT 750M met 2 GB GDDR5-geheugen
Ingebouwde batterij (8 uur)
Hier zal ik voornamelijk op Windows werken, maar ook regelmatig onder OSX.
Ik wil nog wel gewoon redelijk goed kunnen gamen met nieuwe games, ontwikkelen e.d. zal geen probleem zijn.
Hoe zal de gaming ervaring zijn? Ik zal er niet vaak op gamen overigens, denk aan 3x in de week, uurtje of 1-2, maar doe dat wel altijd graag
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop gebruik ik voor meerdere doeleinden: 3D editing, programmeren, gamen, games ontwikkelen, email, browsen, etc. etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Gezien ik Apple producten mooi vind, ik ook moet gaan ontwikkelen voor iOS en vanwege de lange accuduur wil ik kijken naar de macbook pro. Hierbij zal ik dan gaan voor de volgende specs:
2,5-GHz quad-core Intel Core i7
Turbo Boost tot 3,7 GHz
16 GB 1600-MHz geheugen
512 GB PCIe-flashopslag 1
Intel Iris Pro Graphics
NVIDIA GeForce GT 750M met 2 GB GDDR5-geheugen
Ingebouwde batterij (8 uur)
Hier zal ik voornamelijk op Windows werken, maar ook regelmatig onder OSX.
Ik wil nog wel gewoon redelijk goed kunnen gamen met nieuwe games, ontwikkelen e.d. zal geen probleem zijn.
Hoe zal de gaming ervaring zijn? Ik zal er niet vaak op gamen overigens, denk aan 3x in de week, uurtje of 1-2, maar doe dat wel altijd graag