Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Welke error melding had je met de Linux Live CD? Heb je ook al een checkdisk uit laten voeren (volledig, zo grondig mogelijk)?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Vermoed dat het niet werkt (aangezien linux al niet werkte..) maar je kan eens MalwareBytes FileAssassin proberen
Verwijderd
Kun je niet met Acronis een selectieve backup maken en zodoende de map eruit filteren?
Meteen even getest en dat kan inderdaad. Backupje maken, Partitie wissen met een quick format en dan de backup terugzetten. Lijkt dat je wat?
Lost natuurlijk niet het originele probleem op, meer een soort workaround.
Meteen even getest en dat kan inderdaad. Backupje maken, Partitie wissen met een quick format en dan de backup terugzetten. Lijkt dat je wat?
Zou het een fout op hardwareniveau kunnen zijn? Wat voor schijf heb je? Ik heb nml precies hetzelfde probleem met een directory. Ook van alles geprobeerd maar ik ben nu zover dat ik de directory negeer.
... en gaat over tot de orde van de dag
Schijfcontrole doen?
Kennelijk is een en ander niet in sync.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik heb dit zelf ook ooit een keer gehad en het opgelost door sfc /scannow te gebruiken
cmd - sfc /scannow
cmd - sfc /scannow
Hmm, werkt dit niet alleen op systeembestanden?da_PSI schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:10:
Ik heb dit zelf ook ooit een keer gehad en het opgelost door sfc /scannow te gebruiken
cmd - sfc /scannow
Ik had een Knoppix Live CD gebruikt en in een van de opties stond File Manager. Die gaf geen error (deleted succesfully oid), maar de dir's waren niet weg.Hero of Time schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:57:
Welke error melding had je met de Linux Live CD? Heb je ook al een checkdisk uit laten voeren (volledig, zo grondig mogelijk)?
Werkte ook niet!Joshuax8 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 23:13:
Vermoed dat het niet werkt (aangezien linux al niet werkte..) maar je kan eens MalwareBytes FileAssassin proberen
Het is m'n C-schijf, dus op zich zou het kunnen, maar zocht een minder drastische oplossing (anders kon ik net zo goed Windows opnieuw installeren.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 23:24:
Kun je niet met Acronis een selectieve backup maken en zodoende de map eruit filteren?
Dit is alleen voor Windows-systeembestanden en lost het probleem ook niet op.da_PSI schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:10:
cmd - sfc /scannow
Heb ik gedaan, maar loste niks op (direct een melding dat er geen fouten waren en na de extra check nog steeds geen fouten. ECHTER, dat was op m'n vorige schijf, dus heb het net nog een keer gedaan. Nu moest ik herstarten om de controle af te laten ronden en warempel: ik heb de bestanden zojuist gedelete_Peter2_ schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:05:
Schijfcontrole doen?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Lucky you.
Bij een klant heb ik dit op een productie 2012R2 server, folder is leeg maar niet te verwijderen.
Via Powershell kom ik nog wel 1 corrupted file tegen van 0 bytes welke ik niet kan verwijderen.
Omdat het toch maar een lege folder is met de naam delete_me hebben wij het maar gelaten voor wat het is, keer op keer een productie server rebooten om te kijken of een folder waar wij in feite geen last van hebben weg is schiet niet op (ookal staat deze server in een HA cluster dus is er nagenoeg geen impact voor de gebruikers als ik dat ding 100x reboot, ik heb wel wat beters te doen).
Bij een klant heb ik dit op een productie 2012R2 server, folder is leeg maar niet te verwijderen.
Via Powershell kom ik nog wel 1 corrupted file tegen van 0 bytes welke ik niet kan verwijderen.
Omdat het toch maar een lege folder is met de naam delete_me hebben wij het maar gelaten voor wat het is, keer op keer een productie server rebooten om te kijken of een folder waar wij in feite geen last van hebben weg is schiet niet op (ookal staat deze server in een HA cluster dus is er nagenoeg geen impact voor de gebruikers als ik dat ding 100x reboot, ik heb wel wat beters te doen).
Je kan die schijfcontrole doen. Die geeft ook netjes aan of het tijdens productie kan of niet. Weet je iig zeker of je dit wel of niet tijdens productietijden moet doen.
WTF. Naar aanleiding van dit topic ben ik ook nog eens aan het knutselen geweest. Gegeven tips hier werkten niet, maar Unlocker uiteindelijk wel. Er was geen proces dat het bestand bezig hield, maar unlocker kon het wel verwijderen.
Pagina: 1