Zoals de titel zegt, ben ik op zoek naar een degelijke en vooral stabiele oplossing om wifi te voorzien met meerdere access points. De vraag komt meer en meer naar een goede roaming-oplossing.
Waar werken we nu mee:
Draytek routers en Access points. Heel betrouwbaar en snel, en sinds de laatste updates ook ondersteuning voor Airprint. Linksys routers voor als STP ondersteuning nodig is.
Wat zijn de vereisten:
-Airprint ondersteunen, blijkbaar niet zo eenvoudig
-STP aankunnen. Met Sonos in het netwerk is stp ondersteuning echt een must. Een AP800 van Draytek(met ingebouwde switch) doet dit dus NIET.
-Seamless roaming. Want de vraag komt er meer en meer om met de iPad oid te kunnen streamen en ondertussen door de woning te wandelen.
-Een goede snelheid.
Graag uw suggesties
Ubiquiti lijkt mij wel wat, met name de Unifi.
Waar werken we nu mee:
Draytek routers en Access points. Heel betrouwbaar en snel, en sinds de laatste updates ook ondersteuning voor Airprint. Linksys routers voor als STP ondersteuning nodig is.
Wat zijn de vereisten:
-Airprint ondersteunen, blijkbaar niet zo eenvoudig
-STP aankunnen. Met Sonos in het netwerk is stp ondersteuning echt een must. Een AP800 van Draytek(met ingebouwde switch) doet dit dus NIET.
-Seamless roaming. Want de vraag komt er meer en meer om met de iPad oid te kunnen streamen en ondertussen door de woning te wandelen.
-Een goede snelheid.
Graag uw suggesties
Ubiquiti lijkt mij wel wat, met name de Unifi.