Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Goede tv voor max 250 euro

Pagina: 1
Acties:

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 22:43
Voor mijn vriendin ben ik opzoek naar een leuke tv voor maximaal 250 euro, door deze prijslimiet vind ik het nogal lastig goede info te vinden voor mijn zoektocht; op tweakers bijv vind je bijna alleen maar product reviews voor grote (lees: dure) tv's.

Hopelijk kunnen jullie me enkele typen geven zodat mijn zoektocht wat vergemakkelijkt wordt.

• SmokingAces
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01-2022
http://tweakers.net/categ...oykxO9U2sULIyQnAz85SsDGoB

Een lijst met TV's in de range van 0 tot 250 euries.

Verder zijn eisen van de televisie ook handig?
Formaat, HD-ready, Full-HD, wel of geen 2e hands (hierdoor krijg je wel meer opties).

PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-11 00:20
Goede kwaliteit en het gestelde bedrag is uiteraard heel relatief...

Hoe wordt er tv gekeken? Dmv een decoder of nog ouderwets analoog? Heeft de decoder hdmi? Dan kan je ook naar monitors kijken en dan heb je voor dat geld weer heel wat meer keuze... of moet het perse een minimaal formaat zijn waardoor een monitor buiten budget ligt?

pricewatch: Panasonic Viera TX-32A300 Zwart

Lijkt mij een tv waar je niet snel een buil aan zal vallen...

pricewatch: LG 32LB561U Zwart

Nog een aardig design ook... de tv oogt zo op het eerste gezicht niet als een goedkoop model.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 22:43
Bedankt voor de reacties.

Ze wil graag een 32'' tv, smart tv is niet nodig want ze heeft Chromecast, maar het liefst wel een full HD reso.

Is die LG nou full hd? Want de reso is wel full hd maar er staat toch echt HD Ready boven en niet full HD...

Anders is deze misschien beter?

pricewatch: LG 32LB570V Zilver

die gaat eigenlijk boven het budget, maar wordt wel aangegeven als full hd...

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-11 00:20
Ha... zelfs op de website van LG staat het onduidelijk aangegeven mbt het model waarnaar ik een link plaatste.

Overigens vind ik dat 720p op 32" nog best te doen is...

Of je over budget kan gaan is niet aan ons... maar voor die paar tientjes kan je het bijna niet laten liggen. Sowieso is 1080p met dat budget zeldzaam.

Misschien is het ook handig om de MediaMarkt folders e.d. even in de gaten te houden, nog niet zo lang geleden bood de MM een 32" FullHD Philips aan voor €250,- en dat was ook nog een redelijk leuk model.

[ Voor 51% gewijzigd door MicGlou op 28-08-2014 08:52 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies, dus dit topic schop ik even naar CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1