[quote]
ErikRo schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:17:
Werd bij mij wel moeilijk gedaan vandaag omdat hij al een keer bij Voda was geweest voor reparatie van de beruchte aan/uit knop.
Dat zou door voda naar een illegale reparateur kunnen zijn gebracht die slechte reparaties uitvoert waardoor zij niets mochten doen en ik hem niet met nieuwe batterij zou terugkrijgen. Verder moest ik tekenen dat als hij stuk zou gaan omdat het glas stuk sprong bij reparatie (men zag namelijk een minuscuul deukje op de hoek dus mogelijk spanning op glas) dat ik dan niks vergoed zou krijgen en het gevalletje jammer dan zou zijn.
Normaal was 1 uur reparatietijd wat al beter was dan de voda tijd van 1 tot 2 weken, alleen door enorme toeloop werd het al vier uur. ben maar weer terug naar huis gegaan en ga hem zo halen.
Heel of stuk ik ben benieuwd. Met of zonder batterij kan zijn dat ze vinden dat ik toch naar voda moet ondanks dat zijn zeggen op hun website dat je het best naar de iStore kan.
[/quote
Twee vrienden van me hebben hun iphone 5 individueel laten opsturen door een APR, waarbij ze beiden LICHTE valschade hadden (paar zeer kleine deukjes/krasjes op de hoekjes/rand van de iphone).
De 1 heeft te horen gekregen dat Apple niet repareert omdat er "teveel schade is" en de ander heeft zijn telefoon teruggerkegen met nieuwe accu, camera en sluimerknop.
In een APR hoorde ik zelf dat Apple niet repareert als: er niet-orginele onderdelen inzitten, en dat ze met "valschade" een gebarsten scherm bedoelen, omdat het risico groot is dat het scherm dan sneuvelt en de klant gaat claimen dat Apple het scherm moet betalen.
Kortom, er is geen pijl op te trekken.