Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Te "langzame" KPN Glasvezel 500Mb/s verbinding.

Pagina: 1
Acties:

• dwiersma
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Sinds enige weken heb ik van KPN een glasvezel 500Mb/s verbinding, maar...

...de verhouding in de verbinding is scheef als ik de speedtest.net resultaten (en de KPN Speedtest) mag geloven. Mijn symmetrisch verbinding is a-symmetrisch en wel 320Mb/s down en 460Mb/s up.

Volgens de KPN monteur en KPN Glasvezel helpdesk is mijn verbinding uitstekend en ligt dit verschil aan de speedtest applicaties op internet. Speedtest.net en andere kunnen deze hoge snelheden (nog) niet aan, maar hoe stel ik dan vast of ik inderdaad symmetrisch glas geleverd heb gekregen? Via Supernews komt de snelheid niet boven de 24MB terwijl dit toch minimaal 45MB zou moeten kunnen zijn?

Ik heb mijn netwerk helemaal voorzien van CAT6 Sftp kabels dus daar kan de vertraging ook niet door vooroorzaakt worden.

Wie kan mij een richting geven waar ik moet zoeken om toch die symmetrisch 450Mb/s (of 500Mb/s) te halen of te testen dat ik dat inderdaad al heb?

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ander server kiezen op speedtest.net mss

anders iperf en met een mede 500mb glasvezelaar testen

Iperf

• thof1
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23-04 18:29
Ik weet ook niet of Supernews wel zo veel verkeer toe laat op een enkel abbo.

Wat je kan doen is testen met een andere 500mbit glasvezel gebruiker. Bij de speedtest ook even opletten of je een Okla server te pakken hebt, deze zijn sneller en beter berekend op hoge snelheden. Al weet ik niet of die ook 500mbit trekken.

Tijd voor glasvezel in Apeldoorn? Praat en denk mee in een speciaal topic.

• spaceone
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-05-2018
http://speedtest.operator.nl/speedtest/index.html deze is wel snel genoeg

http://speedtest.glasoperator.nl/v4/

http://speedtest4.ziggo.nl/

Welke speedtest van KPN hebt je gebruikt?

spaceone wijzigde deze reactie 27-08-2014 14:39 (40%)

• dwiersma
  • Niet online
Bedankt voor de reactie zover...

@fish : Ik heb diverse servers gebruikt, maar iperf nog niet, ga ik vanavond even naar kijken.

@thof1 : Ik heb die vraag ook uitstaand bij Supernews, dat krijgt nog een vervolg.

@spaceone : Ik gebruik deze speedtest van KPN : http://www.kpn.com/prive/...netsnelheid/speedtest.htm ...en ga vanavond even jou links proberen.

• spaceone
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-05-2018
Dat dacht ik al maar die speedtest op de site van KPN is helemaal niet van KPN Glas / ADSL (http://speedtest.operator.nl/kpn) maar van KPN ITNS die diensten leveren aan Telfort glas, Lijbrandt.

Maar de KPN ITNS test is wel betrouwbaar en als de snelheid niet wordt gehaald dan ligt dat niet zomaar aan de speedtest die te langzaam is.

YouTube: KPN Glasvezel 500mbps test Ijburg

spaceone wijzigde deze reactie 27-08-2014 14:47 (42%)

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23-04 23:28

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

En je meet direct op het glasvezel modem? En niet met je router er tussen?
Wat voor hardware?

• Snow_King
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 23-04 15:46

Snow_King

Konijn is stoer!

Je hebt hier ook te maken met latency en daardoor lagere snelheden met TCP connecties.

Je gaat die hoge snelheid nooit met één test halen, je zal daarvoor meerdere TCP connecties open moeten zetten.

Zoek eens naar 1000MB.bin bestanden en download er daar eens enkele van tegelijk. Kijk dan wat je totale snelheid is
* http://pro-noc.nl/1000mb.bin
* http://www.apt-get.eu/files/1000mb.bin

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 11:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

KPN's speedtest kan prima 500Mbps down aan. Heb het gisteren nog ermee gementen. De speedtest van UPC - http://speedtest.upc.nl - trekt het ook.

Verder mbt latency/connecties: verdiep je eens in die Ookla v3 testengine die vrijwel iedereen (iig KPN, UPC, Ziggo en zo nog een paar) gebruikt. Dat ding werkt direct op laag 4 en test met meerdere gelijktijdige TCP connecties (is instelbaar, zie per speedtest /settings.xml voor exact wat ze ingesteld hebben, maar doorgaans 5-8).

Soittakaa Paranoid!

• Thralas
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23-04 23:40
quote:
thof1 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:04:
Al weet ik niet of die ook 500mbit trekken.
In het verleden waren er genoeg bij die probleemloos >900 Mb/s haalden. Dat zal tegenwoordig niet anders zijn.
quote:
Barrycade schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:40:
En je meet direct op het glasvezel modem? En niet met je router er tussen?
Wat voor hardware?
Zou het hier zoeken.

• dwiersma
  • Niet online
Hardware : Ik gebruik een iMac 27" met Gigabit ethernet.

@ Barrycade : Direct verbinden aan het modem, bedoel je daarmee direct aan de NT? want als ik dan de PPoE instelling overneem in mijn router is de snelheid 65Mb/s, da's geen verbetering.

Zover ik het nu zie splitst of bundelt de Experiabox van KPN je glasverbinding, dus helaas zie ik geen andere optie dan die er tussen te houden. En of ik mijn iMac dan aan de Experiabox hang of met mijn router daar nog tussen dat maakt voor de download snelheid niet uit.

@Snow_King : ik heb dat inderdaad gedaan, maar nog niet opgeteld. Ik had vooral één groot bestand genomen en dat omgerekend naar... maar meerder bestanden rekend makelijker en geeft wellicht ook een beter beeld.

@dion_b : ik ga ook even kijken naar het latency verhaal.

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 08:17

Fiber

Beaches are for storming.

Maar kan je router het wel aan...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22-04 22:42

nexhil

BAM!

quote:
Fiber schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:01:
Maar kan je router het wel aan...?
quote:
@ Barrycade : Direct verbinden aan het modem, bedoel je daarmee direct aan de NT? want als ik dan de PPoE instelling overneem in mijn router is de snelheid 65Mb/s, da's geen verbetering.

• dwiersma
  • Niet online
@fiber : Experiabox & Router zijn beide Gigabit, lijkt me dus geen probleem! En uiteraard gaat het om een bekabelde verbinding mocht iemand daar over twijfelen.

• Thralas
Je bent in ieder geval niet erg duidelijk.
quote:
dwiersma schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:58:
Zover ik het nu zie splitst of bundelt de Experiabox van KPN je glasverbinding, dus helaas zie ik geen andere optie dan die er tussen te houden. En of ik mijn iMac dan aan de Experiabox hang of met mijn router daar nog tussen dat maakt voor de download snelheid niet uit.
Dus als ik het juist weet te destilleren, je hebt je iMac aan de (door KPN geleverde) Experiabox hangen, en daar onvervindt je problemen mee?

Heb je nog meer devices, om uit te sluiten dat het aan je iMac ligt? Die Experiabox kan 't wel aan, anders zouden ze 'm immers niet leveren..

EDIT: @ hieronder: ik lees
quote:
En of ik mijn iMac dan aan de Experiabox hang of met mijn router daar nog tussen dat maakt voor de download snelheid niet uit.
Maar zou hem er inderdaad vooral niet tussenhangen ;)

Thralas wijzigde deze reactie 27-08-2014 15:25 (13%)

• perpixel
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12:03
Zoals ik het lees gaat hij van zijn experiabox via zijn router naar zijn imac. Mij lijkt het verstandig die router er tussen uit te halen om te testen. Dat het een gigabit router is wil niet betekenen dat hij dat ook echt altijd haalt.

Als je het zeker wil weten moet je met een zo kort mogelijke kabel rechtstreeks vanuit de experiabox testen.

• Fiber

Fiber

quote:
dwiersma schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:13:
@fiber : Experiabox & Router zijn beide Gigabit, lijkt me dus geen probleem! [...]
Zegt niks. Wellicht kan de chip in je router het gewoon niet aan. De meeste routers zijn helemaal niet gemaakt voor dit soort snelheden maar voor adsl snelheden.

Kijke eens hier: http://www.smallnetbuilde...charts/bar/76-total-simul

• dwiersma
  • Niet online
@Thralas : Niet duidelijk? Dat kan. Ik beschrijf wat in mijn optiek de Experiabox doet met de glasvezelverbinding, aangezien men standaard ook TV en Telefoon levert (maar dat gebruik ik niet), splitsen dus als je wel TV en telefonie gebruikt of niet splitsen/bundelen naar alleen internet.

De situatie is Experiabox - router - iMac of Experiabox - iMac beide situaties leveren dezelfde snelheid. Dat is nogmaals wat ik in de quote aangeef. Verder zitten er geen andere devices aan die met het internet communiceren.

@fiber : Hoe kom je tot de conclusie dat de router het niet aan kan als de Upload zonder moeite 450Mb/s haalt (en soms wat meer), lijkt me dat er geen router bestaat die Up sneller is dan Down.

• Fiber

Fiber

Ik kom niet tot die conclusie, maar je moet het wel eerst zeker weten dat je router geschikt is. En je computer ook. Wie weet loopt er wel een torrent op de achtergrond of zo. Ik zeg niet dat dat zo is, maar je moet dat wel eerst uitsluiten. Of je kabels zijn brak. Kortom je moet alles nalopen en testen en stuk voor stuk uitsluiten.

(Overigens denk ik dat menig tweaker 'een moord zou doen' voor 320/460...)

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Welke resultaten haal je wanneer je alleen de Experiabox en iMac hebt aangesloten? Overige apparatuur uit, inclusief WiFi apparaten. (Lijkt mij dat het probleem wordt veroorzaakt door de router na de Experiabox.)

Dj-sannieboy wijzigde deze reactie 27-08-2014 15:44 (13%)

• Thralas
quote:
dwiersma schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:31:
De situatie is Experiabox - router - iMac of Experiabox - iMac beide situaties leveren dezelfde snelheid.
Thanks. Daar ging het ons om, je had de exacte setup nog niet genoemd, maar opeens kwam er een Experiabox uit de lucht vallen ;)

• dwiersma
  • Niet online
@fiber : er is geen enkel ander proces op de achtergrond, ook geen andere aparaten, alleen de download in de browser.

Ja ik snap dat menig een jalours is op zo'n verbinding. Maar uiteraard gaat het hier over de scheve verhouding en of ik geleverd krijg waar ik voor betaal.

@Dj-sannieboy : de snelheid met of zonder router maakt geen verschil beide situatie is het 320Mb/s down en 460Mb/s up.

@Thralas : grappig dat je dat schrijft, in de Quote die jij gebruikt staat : "Zover ik het nu zie splitst of bundelt de Experiabox van KPN je glasverbinding..."

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23-04 23:28

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

quote:
@fiber : Hoe kom je tot de conclusie dat de router het niet aan kan als de Upload zonder moeite 450Mb/s haalt (en soms wat meer), lijkt me dat er geen router bestaat die Up sneller is dan Down.
maar bv HDD's wel, schrijven is meestal langzamer dan lezen. Ik weet niet hoe die speedtests werken en of ze daarwerkelijk write / read acties op je HDD uitvoeren.

• Requa
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 22-04 22:30
@TS, haalde je de snelheid vanaf het begin eerst wel?

Reset het modem en de router eens. Misschien bied het uitkomst?

Welke ExperiaBox heb je?

• Requa
Voor zover ik weet, haal je op de ExperiaBox v9 a.k.a. ZTE H368N altijd een hogere upload snelheid. Heeft blijkbaar te maken met de chipset.
quote:
Barrycade schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:10:
[...]

maar bv HDD's wel, schrijven is meestal langzamer dan lezen. Ik weet niet hoe die speedtests werken en of ze daarwerkelijk write / read acties op je HDD uitvoeren.

• dwiersma
  • Niet online
@Requa : De snelheid is niet lager dan na de eerste dag vd aansluiting/activering.

Het type Experiabox is : Arcadyan VGV7519 (V8) en resetten van beide heb ik gedaan en haalde niets uit.

• dwiersma
  • Niet online
Via deze http://speedtest.operator.nl/speedtest/index.html haal ik deze snelheid

en via deze http://speedtest.glasoperator.nl/v4/ haal ik deze snelheid

Mijn router zou Total Simultaneous 414.7Mb/s moeten aankunnen als ik dat via deze link http://www.smallnetbuilde...charts/bar/76-total-simul bekijk.

En als ik dan goed alles dan een beetje analyseer zou ik met router 414Mb/s kunnen halen en zonder wellicht de snelheid van de Experiabox :) .

Maar...

Beide boven getoonde snelheden worden behaald met de Experiabox in combinatie met de router. Als ik de iMac rechtstreeks aan de Experiabox hang is alles net zo snel. En met of zonder de router er tussen is de upload steeds hoger dan de download snelheid.

Volgens de Glasvezel helpdesk van KPN maar het niet uit of je de ExperiaBox v9 a.k.a. ZTE H368N of de Arcadyan VGV7519 (V8) hebt. Uiteraard als klant heb je dat maar te geloven, want op de vraag of ze mijn v8 wilden omruilen voor een v9 was het antwoord; "heeft geen zin".

Supernews is nog niet met een verhelderend antwoord gekomen, helaas. Ze zijn in de veronderstelling dat ik een probleem heb, wat uiteraard niet zo is. Ik heb hen gevraagd of ze een snelheid limiet hebben van 25MB dat zou verklaren waarom ik daar niet sneller kan downloaden.

dus...
zijn er nog meer suggesties, vragen en antwoorden die mij kunnen helpen dit mysterie op te lossen?

Ik zelf ben onderhand toe aan kijken in de glasvezel aansluiting of alle draadjes wel vast zitten, maar misschien is dat wel een heel slecht idee.

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 12:35
LOL, 450 mbit halen en dan twijfelen of er een draadje los zit.
Glasvezel bestaat uit licht, dus ik als leek verwacht dat het of wel of niet werkt, maar dat is misschien anders.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

quote:
Supernews is nog niet met een verhelderend antwoord gekomen, helaas.
Downloadsnelheden

De downloadsnelheden zijn sterk afhankelijk van de grootte van uw verbinding en het pad tussen onze servers en uzelf. Onze servers kunnen uw breedbandverbinding geheel vullen, dus de beperkingen worden grotendeels bepaald door de snelheid van uw verbinding. Als u echter ver van onze servers verwijdert bent of uw koppelingen een hoge mate van latentie hebben, zal de doorvoersnelheid mogelijk afnemen.
Heb je geen overactieve virusscnanner oid draaien download je het naar een usb schijf ?

Iperf

• Fiber

Fiber

Je kunt een slechte las hebben, maar dat kan alleen een expert controleren. Laat gewoon een monteur van KPN langskomen. Als het probleem aan KPN ligt kost dat je niks, ligt het toch aan je eigen installatie dan krijg je wellicht een rekening.

Je ping is ook vrij hoog voor glas...

Fiber wijzigde deze reactie 27-08-2014 22:02 (7%)

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ping is hoog, .true .. maar ik kan me herinneren bij een eerder kpn glasverbinding een soortgelijke ping te hebben

Iperf

• dwiersma
  • Niet online
@jopie : ik deel je verbazing, maar uiteindelijk komt het lichtje bij een "transformator" die het lichtje omzet naar draadjes in de NT waar een UTP kabel in gaat. Het is nog niet zover dat je net als bij een optische audio verbinding je licht tot in je router/computer kan doorzetten.

@fish : virusscanner heb ik al jaren niet [oeps] kan zijn dat de virusscanner van de experiabox actief is, maar ik verwacht daar eigenlijk geen probleem van omdat ik die zo van KPN heb ontvangen.

@Fiber : een slechte las. Dan zou de Glasvezel helpdesk daar iets van moeten kunnen zien als zij naar de verbinding kijken op afstand? De opmerking van hen was dat het glassignaal helder en duidelijk door kwam en ook boven de 500Mb/s instelt stond (wat dat ook mag betekenen).

En @Fiber wat voor Ping zou glas dan moeten hebben volgens jou?

• Snow_King
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 23-04 15:46

Snow_King

Konijn is stoer!

quote:
fish schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:06:
Ping is hoog, .true .. maar ik kan me herinneren bij een eerder kpn glasverbinding een soortgelijke ping te hebben
Meestal komt die latency door de vele routers en switches waar het verkeer buiten zijn huis doorheen gaat.

Ik vind de gehaalde snelheden niet heel raar. Zeker als je voor TCP ook zo'n 10% overhead moet rekenen.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

quote:
dwiersma schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:11:

En @Fiber wat voor Ping zou glas dan moeten hebben volgens jou?
met xms had ik op mijn oude ip 2ms (via wifi !), na nieuwe ip plan nu 3ms
Ligt meer aan alle shit die er tussen in zit

Iperf

• Requa
Welke firmware versie draait er op jouw ExperiaBox v8? (Kun je controleren via; http://192.168.2.254)

Er is tevens een (groot) verschil tussen de EB v8 en de v9. Zou toch voor de v9 gaan aangezien deze een beter (WiFi) dekking heeft. Ook is deze stabieler dan de v8. + Meer instellingen die je kunt wijzigen, toepassen :*).
quote:
dwiersma schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:44:
Via deze http://speedtest.operator.nl/speedtest/index.html haal ik deze snelheid [afbeelding]

en via deze http://speedtest.glasoperator.nl/v4/ haal ik deze snelheid [afbeelding]

Mijn router zou Total Simultaneous 414.7Mb/s moeten aankunnen als ik dat via deze link http://www.smallnetbuilde...charts/bar/76-total-simul bekijk.

En als ik dan goed alles dan een beetje analyseer zou ik met router 414Mb/s kunnen halen en zonder wellicht de snelheid van de Experiabox :) .

Maar...

Beide boven getoonde snelheden worden behaald met de Experiabox in combinatie met de router. Als ik de iMac rechtstreeks aan de Experiabox hang is alles net zo snel. En met of zonder de router er tussen is de upload steeds hoger dan de download snelheid.

Volgens de Glasvezel helpdesk van KPN maar het niet uit of je de ExperiaBox v9 a.k.a. ZTE H368N of de Arcadyan VGV7519 (V8) hebt. Uiteraard als klant heb je dat maar te geloven, want op de vraag of ze mijn v8 wilden omruilen voor een v9 was het antwoord; "heeft geen zin".

Supernews is nog niet met een verhelderend antwoord gekomen, helaas. Ze zijn in de veronderstelling dat ik een probleem heb, wat uiteraard niet zo is. Ik heb hen gevraagd of ze een snelheid limiet hebben van 25MB dat zou verklaren waarom ik daar niet sneller kan downloaden.

dus...
zijn er nog meer suggesties, vragen en antwoorden die mij kunnen helpen dit mysterie op te lossen?

Ik zelf ben onderhand toe aan kijken in de glasvezel aansluiting of alle draadjes wel vast zitten, maar misschien is dat wel een heel slecht idee.

• misteriks
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 10:53
Je zou ook kunnen testen met een test bin file
http://www.glasvezel.nu/speedtest-servers-100mb-1000mb-bin

bv die van xs4all

Gebruik overigens niet te test files van colo center want volgens mij zijn die files niet gecomprimeerd en geven daardoor een te hoge snelheid, op mijn 100 Mbit lijn haal ik 35+ Mb/s wat natuurlijk kolder is

• dwiersma
  • Niet online
Via deze link http://speedtest.glasoperator.nl/v4/ via @spaceone kon ik deze snelheid registreren.

Daarvoor heb ik de Experiabox v8 gereset en daarna opnieuw ingesteld en de glasmodem aan&uitgezet.

Alle andere tips hebben helaas niets uitgehaald en de verbinding blijft scheef.

Supernews heeft aangegeven geen limiet te hebben op de verbingingssnelheid, maar mij wel geadviseerd verbindingen te maken met hun europese server. Helaas levert dat ook geen snelheid verbetering op.

Dus wederom maar KPN weer benaderd met wat meer bagage dan de vorige dank zij de hulp van een ieder hier.

Dank :)

• dwiersma
  • Niet online
Via het KPN Forum contact met een KPN glasvezel helpdesk medewerker gehad, resultaat? Ik kan morgen de experiabox v8 omruilen voor een Experiabox v9.

Zou dat de situatie verbeteren, morgen einde dag weet ik meer.

• kmichael
  • Registratie: februari 2005
Ik heb dan wel geen KPN maar Tweak 1000/1000 in Enschede,
Ik ben tijdens het testen nog wat aan het versturen met +- 13 MB/s er komt bij het versturen dus ca 100 MBit bij. (Tijd van het testen 5 minuten voor deze post)

Aan de servers ligt het niet ik haal altijd rond de 800 a 950 Mbit en ik test vaak of alles nog in orde is.
Ziggo.speedtest.nl is soms wel is traag...

Heb je een oude pc met 2 gigabit netwerk kaarten dan zou ik even die Experiabox er proberen tussen uit te peuteren :) ff dan internet opnieuw testen!

Met Supernews haal ik nu op de EU server 480 MBit met 30 lijntjes in SSL.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt!

Grtz

kmichael wijzigde deze reactie 29-08-2014 18:14 (6%)

• kmichael
  • Registratie: februari 2005
Is het opgelost met een nieuwe versie EB?

• dwiersma
  • Niet online
@kmichael, helaas heeft het geen verbetering opgeleverd. Dus ik heb de KPN medewerker dit wederom laten weten.

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 23:41
Al goed nieuws?

Heb hier hetzelfde probleem. Net glasvezel gekregen en haal maar 300mbit terwijl ik 500mbit moet hebben. Morgen maar is verder kijken.

• jasjaverbeek
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23-05-2017
ben nu ook aan het proberen en ook ik heb 350 down 465 up. ipv 500/500. Lijkt niet op een configuratie probleem. Zijn er mensen die kpn 500/500 hebben die daadwerkelijk 500 up krijgen?

• FatalError
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 19-02 21:25
Een maat van me heeft 500/500 van KPN en haalt ongeveer 500 Down / 700 Up (consistent!) met zijn Mikrotik RB1100Hx2 router.

If it ain't broken, tweak it!

• jacovn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
Ik haal met KPN500/500 in de KPN test 499.1/100 (is iets niet goed geconfigureerd bij KPN)

Vanaf usenet komt echter 536 mbit binnen. Dat gaat van een experia v8 naar een cisco switch naar een PC met cat-6 bekabeling op een intel nic met hardware offloading.

Overgang van newsleecher naar NewsBin pro leverde hier ook 180 mbit aan extra throughput op. Wellicht moet je het daar zoeken ?
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True