Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:55
Helaas is mijn huidige eindversterker aan het eind van zijn leven. Het is nog niet zeker dat hij vervangen moet worden, maar stel dat. Wat dan?

Ik zoek een?
Integrated versterker

Wat is je budget?
<500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Twee B&W CM4's (Specs) aan te sturen om muziek weer te geven, Als input heb ik 5 analoge ingangen nodig waarvan 1 phono. Digitaal is een nice to have maar ik beschik zelf over een losse DAC.

Aangesloten apparaten:
- Gramofon
- PC
- TV via DAC
- Phono
- AM/FM tuner

Wat heb je zelf al gevonden?
De Marantz PM6005 is goed getest maar ik heb het liever iets goedkoper :). Elke keer als ik NAD-apparaten zie krijg ik daar een goed gevoel bij. Zal wel met mijn jeugd te maken hebben. Dan kom ik bijvoorbeeld uit bij de NAD C326BEE. Maar voldoet de C316BEE bijvoorbeeld ook?

De versterker moet zwart/donker zijn en ik ben niet van de glimmende opvallende accenten en felle leds. Een afstandsbediening is geen vereiste maar nice to have.

Zoals gezegd, budget <500 euro maar minder is beter :)

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica