Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Snelle laptop voor school/gamen €650

Pagina: 1
Acties:

• georgnl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-07 10:55
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een laptop van rondt de €650 om schoolwerk op te doen en ook wat games op lagere of medium settings te spelen.

Wat ga je met je laptop doen?
De lapop zal dus voornamelijk gebruikt worden om schoolwerk mee te doen en games te spelen. De games die ik er voornamelijk op wil spelen zijn: Garry's mod, Assassin's creed III/IV, mmorpg's (Rift, Dragon nest,Lord of the rings online), The Witcher 2 en borderlands 2. Voor nieuwere games en hogere settings heb ik mijn game PC dus het is gewoon leuk als hij wat kan runnen maar het hoeft niet op de hoogste settings. Verder zal hij gebruikt worden voor internetten en multimedia.

Wat is je budget?
Het budget is dus rond de €650.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee niet echt vaak misschien soms maar hij staat meestal thuis.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeuren wat betreft merk, wel vindt ik het fijn als het gewoon een goed betrouwbaar merk is.

Na zelf wat onderzoek gedaan heb ik twee laptops gevonden die mij geschikt leken, de eerste is iets goedkoper en heeft ook mindere specs mij leek de duurdere eigenlijk wel de extra €30 waard.

1:
pricewatch: Asus X75VC-TY086H

2:
pricewatch: Asus X750LN-TY110H

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 16:16
Bij de eerste laptop betaal je deels voor de Blu-ray speler die erin zit en je zit eigenlijk met een vrij matige GPU. Die videokaart is niet veel betert dan de ingebouwde graphics.

De 2e heeft een ultralow voltage CPU wat betekend dat deze weinig stroom verbruikt. Deze is ook wat trager maar snel genoeg voor de zaken die jij ermee wilt doen.

De GT840M is iets krachtiger wat dus al beter is.

Ik zou ook eens in deze forumsectie rondneuzen want er zijn al redelijk wat andere mensen geweest met exact dezelfde eisen en exact hetzelfde budget :)

• georgnl
Ik heb al rondgekeken op het foru m maar ik kon niet echt iets vinden. Het is inderdaad een veelgevraagde vraag maar omkwam er niet echt uit. Hoe lang zou de tweede up-to-date blijven?

• red123nax
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-04 19:30
Je kunt zowiso meer krijgen voor minder geld als ik naar die tweede laptop kijk:
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-17-5748-laptop

Toevallig laastst nog naar gekeken.

• Ansharus
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-11 18:35
Ok, die Dell Inspiron ziet er redelijk goed uit, maar daarin heb je m.i. geen deftige videokaart, of mis ik een configuratie waarin iets anders zit dan een Intel HD kaart?

• georgnl
Welke bedoel je dan. Volgens mij is een aparte videokaart toch wel nodig om een beetje te kunnen gamen, of is de Intel HD graphics 4400 genoeg?

• georgnl
Ik vond ook deze nog:
pricewatch: Acer Aspire E1-572G-74506G50Dnii
Zou deze beter zijn dan de asus. Verder vraag ik me af hoelang deze laptops up-to-date blijven.
Pagina: 1