Toon posts:

CS onder NT5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al een tijdje Counter Strike te spelen onder win2000 maar het lukt niet, de ene keer start ie nieteens op en blijftie hangen op 'n zwart scherm, en als ie 't wel doet is 't blokkies en nog eens blokkies en ding swappen tussen hd en geheugen, niet gezond. hoe kan dit, en hoe laat ik 't weer goed gaan???
getting kinda sick of it... :r

conf:
PIII 500Mhz.
128 SD RAM
Diamond Viper v770 (tnt2 pro) (op detonator3)

vast bedankt!!

Verwijderd

Als ik CS onder Win2k speel hoor gaat mijn geluid helemaal flippen. Als ik dan schiet hoor ik het geluid pas 2 sec later en het kraakt heel erg. Weet iemand hier ook iets op?

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-11 22:10

Robert

You have your answer..

Waarom zou je zowiezo willen cs'en onder win2k :?

Het is bekend dat spellen beter (meer fps) draaien onder win98se

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Wellicht andere openGL drivers ?
of een update van het spel !

w2k is eigenlijk geen game OS

ps. install sp2 voor compatability van games
anders via windows update ff fix dl.

suc6

• Buzzman
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/12"]Spielerij[/url] <<

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 22:15 schreef tOcoOl32 het volgende:

1. omdat 98se kut is en ik niet een apart os voor 1 spel wil

2. bekend?? er zijn zat mensen die 99fps onder cs in w2k halen dus dat argument slaat nergens op

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-11 20:50
TJa, ik kan je niet helpen. Ik kan je alleen maar vertellen dat ik CS zonder problemen onder Win2k draai...P3 866@1066, 256 Mb RAM en 3dfx Voodoo5...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Ik zit ook al een tijdje te tweaken onder win2k.
- Geluid is inderdaad kut, je moet de Hardware Acceleration eens een tandje lager zetten.
- VSync uit.
- Als je VIA hebt, de 4-1 drivers installeren.
- www.3dspotlight.com bezoeken. Genoeg tweak guides.

Heb een Celeron 733, 256Mb, Geforce 2 MX, en framerates 30-80. Als ik VSync aanzet is ie stabiel op 30, wel hoogste kwaliteit, Anti-Alias enzo.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:37

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hier met dual celly 433@546, 256MB ram en een asus v6600 [gayforce 1] onder win2k gaat het very smooth.

Ik vind het alleen vreemd dat ik óf 30 fps heb, óf 60 fps. Nooit iets daartussen in of erboven :?

Maar voor de rest gaat het perfect, stabiel en snel

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:25
Wat ik je zou aanraden, is om ff een partitie te maken, daar win98 op te gooien. Dat dan goed installeren en dan HL en CS daar erop gooien. Helpt goed bij mij, ik had ook eerst probs, maar in win98 doet hij het prima, ook als ik hem daarna onder win2000 draai. Gegarandeerd suc6 want dan heb je geen enkel conflict met win2000 register of shit.

Plus wat wil je nog meer, Win98se kwaliteit met Win2000 stabiliteit >:) .
Greetingz,

Verwijderd

Waarom zou je zowiezo willen cs'en onder win2k
Hoeft niet zo te zijn, ik ken iemand die een betere 3dmark2k1 score haalt in Win2k dan in 98SE.
Hij had trouwens ook problemen met Win2k+geluid+CS.
Is gewoon niet zo'n goede combinatie...

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 12:41 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

Hoeft niet zo te zijn, ik ken iemand die een betere 3dmark2k1 score haalt in Win2k dan in 98SE.
Hij had trouwens ook problemen met Win2k+geluid+CS.
Is gewoon niet zo'n goede combinatie...
3DMark2001 is D3D.... en de meeste CSers spelen in OpenGL.... vandaar dus

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:32
Op maandag 11 juni 2001 22:15 schreef tOcoOl32 het volgende:

Vreemd dan, bij mij is het juist andersom. In win2k draait hier alles veel soepeler en met meer fps dan in win98/Me

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 19:26
Bij mij draait alles zonder problemen onder 2k. Probeer anders eens nieuwe drivers ofzo...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• pica
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op dinsdag 12 juni 2001 13:25 schreef _Hades_ het volgende:

[..]

Vreemd dan, bij mij is het juist andersom. In win2k draait hier alles veel soepeler en met meer fps dan in win98/Me
Hier ook...

Steam

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op dinsdag 12 juni 2001 10:52 schreef Gizz het volgende:
Ik vind het alleen vreemd dat ik óf 30 fps heb, óf 60 fps. Nooit iets daartussen in of erboven :?
Dan heb je vsync en net_graph aan staan. Je moet net_graph zowiezo uitlaten, dat is om je internet/netwerk verbinding (tijdelijk) te testen, het heeft alleen een impact op de performance (zeker 1 en 2; 3 valt mee).

Of je vsync uitzet moet je zelf weten, dat je 30 krijgt komt omdat ie de 60 niet haalt, zodat ie dus maar de helft doet (je zou eigenlijk je max refresh-rate moeten verhogen naar iets dat hoger is dan 60).

Verwijderd

Hier werkt cs ook perfect onder win2k
(moet je eens op 800x600 zetten , zo loopt hij bij mij het best. :) suc6

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:02

FreakNL

Well do ya punk?

Hier ook een PIII500. Verschil: 192 mb geheugen, en een geforce ipv viper...

Loopt lekker hier, zowel opengl als direct3d, hoogste resolutie...

:z

Verwijderd

Topicstarter
SP2 is nog geen official release, en ik ga geen packs installen als ik niet zeker weet dat het door MS een release is... k heb 'm hier liggen, maar k waag me d'r niet aan... de setup heeft nieteens een icoontje...
'k vertrouw het niet :p

ik ga eerst even kijken of 't werkt met wat detonator functies en als dat niet werkt effe een win98 layer erover... (die is ook al voor sp1)

maar hulp is natuurlijk altijd welkom.

(ik wilde ook nog even opmerken dat ik geen cs speel maar dat alle problemen die ik hier post zijn om anderen te helpen, vandaar dat ik soms met weinig info kom aanzetten, bij mij draait hl pfect onder nt5... alle spellen trouwens...)
Pagina: 1