Mailbox for Mac

Veel mensen gebruiken alweer enige tijd de Mailbox app op hun iOS- of Android-device. Het met één swipe kunnen uitstellen ('snooze'), archiveren of verwijderen van een e-mailtje heeft van Mailbox een van de populairste mobiele e-mailapps gemaakt.
Onlangs is van deze app een OSX-versie uitgekomen. De desktopapp biedt dezelfde gebruikersinterface, en synct rechtstreeks met de mobiele versie door gebruik te maken van Dropbox (eigenaar van Mailbox).
Deze Mac app is momenteel nog in beta. Om hem uit te proberen heb je een zgn. betacoin nodig. Gebruikers van de Mailbox beta krijgen af en toe enkele betacoins om uit te delen aan andere geïnteresseerden.
Betacoins

Als je graag een betacoin wil hebben, stuur een van de aanbieders een DM.
Let op: Als je betacoins aangeboden hebt en ze zijn op, pas dan je post aan zodat anderen je niet voor niets een DM sturen.
Links
Mailbox website@Mailbox op Twitter
Artikel op Bright.nl
Artikel op OMT
Artikel op The Verge
Artikel op AppleInsider
FAQ
Met welke mailaccounts kan ik Mailbox gebruiken?Je kunt op dit moment maximaal 10 Gmail, Google Apps of iCloud-accounts toevoegen aan Mailbox.
Ik heb geen Dropbox account, kan ik Mailbox gebruiken?
Nee, een aantal functies van Mailbox, zoals synchronisatie, vereisen een Dropbox account. Deze zul je dus eerst moeten aanmaken.
Het is duidelijk een beta, en ik heb wat verbeterpunten voor de ontwikkelaars. Waar kan ik die kwijt?
In de Dropbox Forums is een Mailbox Desktop Beta forum waar je je bugs en ideeën kunt melden. Alternatief kun je ze mailen naar mailbox-desktop-beta@dropbox.com.
Meer FAQ's volgen later...
Kijk ook eens in de Mailbox FAQ.
[ Voor 15% gewijzigd door vooghel op 30-08-2014 10:24 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.