Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Titel lijkt offtopic te zijn maar hoofdonderwerp is toch écht de BDS270, deze valt onder Audio en HiFi :) Weet iemand hoe ik de topic titel kan wijzigen?

Hallo allemaal,

Ik heb hier een Samsung UE46ES7000 staan, deze TV is via HDMI ARC op een Harman Kardon BDS270 aangesloten. Telkens als ik de Harman Kardon aanzet, verwisselt de TV telkens automatisch naar de HDMI 2 input. Dit is érg vervelend. Weet iemand hoe ik kan zorgen dat dit niet meer gebeurt?

Verder zou ik het nog handig vinden om mijn Set top box, BDS270 en mijn TV met één afstandsbediening te bedienen. Ik heb het met de meegeleverde IR blaster & Universele afstandsbediening geprobeerd, maar dit werkte alleen voor de settopbox en niet voor de BDS270, vreemd genoeg werkt het bij het configureren van de afstandsbediening met de BDS270 wel, maar zodra alles is ingesteld reageert de de BDS270 niet meer op de afstandsbediening.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Tinus, heb je het antwoord op je vraag gevonden? Ik heb hetzelfde probleem met het wisselen van de tv naar de HDMI2 input. In de winkel zeiden ze dat ik een andere hdmi poort moest proberen maar dan valt het geluid weg dus kreeg ik een optische kabel. Heel leuk allemaal maar als ik een andere poort gebruik kan ik het menu van de set niet meer zien en dus niet meer zien wat er op mijn usb staat bijv.

Benieuwd naar jouw ervaringen/oplossingen?

Groet,
Jacqueline