Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Wordt ie nou wel of niet gevonden? Drivers installeren lukt namelijk niet als hij niet herkend wordt. Dus bedoel je dan dat hij geen draadloze netwerken vind? Beetje slechte openingspost.
Wordt er in apparaatbeheer ook een onbekend apparaat gevonden? Of is de wlan kaart er niet goed ingezet?
Ik help hem van afstand, ik dacht dat ie de driver geïnstalleerd had maar dat zal dan wel niet. Geeft niks weer in apparaatbeheer. Hij kan ook een videokaart monteren dus de wlan kaart zal er goed inzitten.
Assumptions are the mothers off all fuckups
Hij heeft ook de videokaart driver kunnen installeren toch .. dan moet hij de wlan driver ook kunnen installeren
Hij heeft ook de videokaart driver kunnen installeren toch .. dan moet hij de wlan driver ook kunnen installeren
Hangt er vanaf wat je verstaat onder 'installeren'
Het runnen van de setup op de bijgeleverde CD doet vaak niet veel meer dan de driver files kopiëren naar de juiste Windows folders. Pas nadat je de "nieuwe hardware gevonden" popup krijgt, wordt de driver daadwerkelijk geïnstalleerd.
Vraag is dus of die popup al een keer gezien is en wat er dan gebeurde.
Zoals coster 1 zegt, moet er dan ofwel een onbekend apparaat staan in apparaatbeheer, of hij staat daar netjes onder "netwerkadapters".
Het runnen van de setup op de bijgeleverde CD doet vaak niet veel meer dan de driver files kopiëren naar de juiste Windows folders. Pas nadat je de "nieuwe hardware gevonden" popup krijgt, wordt de driver daadwerkelijk geïnstalleerd.
Vraag is dus of die popup al een keer gezien is en wat er dan gebeurde.
Zoals coster 1 zegt, moet er dan ofwel een onbekend apparaat staan in apparaatbeheer, of hij staat daar netjes onder "netwerkadapters".
Het gaat hier om mijn pc.
En heb de volgende stappen ondernomen.
Drivers correct geïnstalleerd
Geen pop-up gehad van nieuwe hardware
Ook geen onbekend apparaat bij apparaatbeheer.
En staat ook niet bij netwerkadapters.
Op de wlan kaart zit een groene LED en ook die is niet aan geweest.
En heb de volgende stappen ondernomen.
Drivers correct geïnstalleerd
Geen pop-up gehad van nieuwe hardware
Ook geen onbekend apparaat bij apparaatbeheer.
En staat ook niet bij netwerkadapters.
Op de wlan kaart zit een groene LED en ook die is niet aan geweest.
Drivers installeren is sowieso zinloos als Windows de hardware niet detecteert
Is de kaart niet gewoo defect? Al in een andere PC getest?
Ik vraag me af of er geen chipset drivers op moeten voor een pci bridge of zo
De chipset driver van het moederbord en audio en lan driver zijn geïnstalleerd. Heeft hij misschien nog een andere driver nodig? Drivers hier weggehaald: http://www.msi.com/suppor...D53.html#down-driver&Win7 64
Wat bedoel je met PCI bridge?
Edit: Ik weet nu wat het is. Ik denk niet dat daar nog een driver voor nodig is?
Wat bedoel je met PCI bridge?
Edit: Ik weet nu wat het is. Ik denk niet dat daar nog een driver voor nodig is?
[ Voor 21% gewijzigd door Robolokotobo op 26-08-2014 23:52 ]
Lijkt toch dat de kaart niet goed is, of niet compatibel.
Ik heb dit wel eens gehad met twee el-cheapo PCI ethernet kaartjes, werden in de ene computer totaal niet herkend, in een andere wel.
Ik heb dit wel eens gehad met twee el-cheapo PCI ethernet kaartjes, werden in de ene computer totaal niet herkend, in een andere wel.
zowiezo is konig echt een soort nieuwe trust ...
Graag iets meer info en systematisch te werk gaan om alles uit te sluiten. Dit is geeen helpdesk met een toverstafje die via jou een stukje hardware bij een vriendje aan de praat kan krijgen.
Tijd voor een nieuwe sig..
Kijk ik heb geen ervaring met die kaarten. Ik dacht misschien zien we iets over het hoofd en heeft één van de kenners hier een oplossing. Bovendien vind ik de laatste zin nogal onrespectvol.
Echt helemaal niets of alleen onder netwerk kaarten niets?Robolokotobo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:17:
Geeft niks weer in apparaatbeheer.
Al een keer getest met een liveCd?
Eerst het probleem, dan de oplossing
nee toverstaf is al gebanned .. die hebben we niet meer 
stopppen met aanames maken en langs gaan daarzo
stopppen met aanames maken en langs gaan daarzo
Pc uit, wlan kaart in ander pci slot en nog eens kijken wat er gebeurt.
Pagina: 1