Ik ben dus niet de enige, Ik heb een Creative SBlive! 1024 player, en heb die patch ook geinstalleerd. Heb niets aan verschil gezien. (behalve de grootte van UT)
Verwijderd
Sorry hoor, maar die is er toch al maanden? Je bent er wel lekker vroeg mee 
Ik merk trouwens zelf ook niet al te veel verschil, klonk op sommige stukken ietsje beter, maar moet eerlijk erbij zetten dat ik er ook helemaal niet op gelet heb.
Ik merk trouwens zelf ook niet al te veel verschil, klonk op sommige stukken ietsje beter, maar moet eerlijk erbij zetten dat ik er ook helemaal niet op gelet heb.
Ik wist niet wat ik hoorde nadat ik die patch geïnstalleerd had! De reverb effecten zijn behoorlijk cool en ook als je door bijvoorbeeld water loopt zijn de geluidseffecten beter dan zonder die patch.
Daarnaast kun je het verschil ook goed merken aan het opladen van je rocketlauncher.
Ik heb trouwens een Terratec X-Fire 1024.
Daarnaast kun je het verschil ook goed merken aan het opladen van je rocketlauncher.
Ik heb trouwens een Terratec X-Fire 1024.
Ja ik merkte gigantisch verschil met die patch. Klonk allemaal echt super.
Beetje jammer dat je pc erdoor vertraagt. Daarom heb ik het maar weer erafgegooid.
Beetje jammer dat je pc erdoor vertraagt. Daarom heb ik het maar weer erafgegooid.
Verwijderd
VET!
Zorg wel dat je EAX hebt aangevinkt staan en surround sound.
Ik vind vooral DM-Grinder het mooiste klinken !!
vet!
Zorg wel dat je EAX hebt aangevinkt staan en surround sound.
Ik vind vooral DM-Grinder het mooiste klinken !!
vet!
Ik ben misschien erg lui, maar over welke patch hebben jullie het en waar vind ik hem?
Ik heb hier een SoundBlaster Live! en wil ook graag genieten van Mooie Geluidseffecten!
Ik heb hier een SoundBlaster Live! en wil ook graag genieten van Mooie Geluidseffecten!
ffe zoeken op soundblaster.com vind je een creative UT 4.36 patch, en wat libaries voor DM en CTF levels
klinkt best wel kick, vooral als je onderwater aan t knallen bent
klinkt best wel kick, vooral als je onderwater aan t knallen bent
idd
onder water klinkt echt super
luiwammes!
Hmm
Is die Creative 436 Patch hetzelfde als de library file + 2 losse EAX files?
onder water klinkt echt super
luiwammes!
Hmm
Is die Creative 436 Patch hetzelfde als de library file + 2 losse EAX files?
ik had hem al een jaar terug ofzo geprobeert,:z klonk idd leuk, maar op een celly566 draait UT met EAX niet zo super.
die patch is wel rete handig voor als je de UT cd niet meer hebt
die patch is wel rete handig voor als je de UT cd niet meer hebt
Mmhh.. volgens mij doet ie het niet eens bij mij, tenminste onderwater klinkt het niet bepaald anders als bovenwater.
Er zijn wel EAX effecten, maar die had ik altijd al. Of is die patch alleen voor EAX 2.0?
Ik heb een SbLive! Value, zo'n oude.
Er zijn wel EAX effecten, maar die had ik altijd al. Of is die patch alleen voor EAX 2.0?
Moet werken. Ik heb er ook een.Op woensdag 13 juni 2001 13:47 schreef Digital-DNA het volgende:
Mmhh.. volgens mij doet ie het niet eens bij mij, tenminste onderwater klinkt het niet bepaald anders als bovenwater.
Pagina: 1