Toon posts:

Radiaal fans

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben dus op zoek naar radiaal fans, alleen waar kun je kopen/bestellen, ik kan niks gevonden krijgen.

P.S. Conrad heb ik al geprobeerd, en die ze daar hebben(als je ze al kan vinden) leveren te weining cfm's!

grtz

Verwijderd

je lokale electronicaboer misschien?

• MaxDamage
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 23:00
Radiaalfans? Misschien bij de homegrowshops. >:)
Maar die zijn waarschijnlijk te groot. :)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 16:54

talin

ES-MA

ik neem aan dat je dit bedoeld ?

Afbeeldingslocatie: http://jove.prohosting.com/~pim2059/download/cc_701_1.jpg

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Werken die dingen ook, ik kan er denk ik 1 of 2 aankomen... die komen uit een oude verwarmingsketel, misschien dat je ze daar ook vandaan kan halen.. ff een loodgieter of elektroboer bellen...

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-02 13:55

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Op maandag 11 juni 2001 23:06 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Werken die dingen ook, ik kan er denk ik 1 of 2 aankomen...
En of die werken. Radiaal compressors kunnen een veel hogere drukverhouding halen dan axiaal compressors. Het enorme nadeel alleen van die dingen is dat ze warmer worden en een pest herrie maken (zie, voel en hoor de stofzuiger als voorbeeld.)

I think, therefor I am.....I think.

Verwijderd

Deze kan je halen op de ultime tweakers plaats: De autosloop.

Ze worden gebruikt voor de interieurkachel.

Verwijderd

heb er hier ook nog ergent 1 liggen

• talin

talin

ES-MA

ik heb er nog 1 op et werk liggen die we op warme dagen gebruiken als werkplaats koeler .

als je die op je kast bouwd , stijgt ie op !

of moet je alles vastlijmen dan niet lassen anders blaast ie alles eruit ! >:)

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel eigenlijk de kleine versies, ik wil namelijk in mijn desktopkast, met daarin een ASUS A7V133 en een TB 1GHz, een ander koelblokje dauwen, met daarop die koelers. Die kan ik dan namelijk heel makkelijk op de fan van mijn Enermax richten....

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op maandag 11 juni 2001 23:01 schreef talin het volgende:
ik neem aan dat je dit bedoeld ?

[afbeelding]
zet er een hamster in >:) :P

iStockphoto

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op maandag 11 juni 2001 23:35 schreef Ricochet het volgende:

[..]

En of die werken. Radiaal compressors kunnen een veel hogere drukverhouding halen dan axiaal compressors. Het enorme nadeel alleen van die dingen is dat ze warmer worden en een pest herrie maken (zie, voel en hoor de stofzuiger als voorbeeld.)
Zo hard foeft ie ook weer niet te draaien denk ik hoor ????

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-04 16:05

Bene

list incomprehension

Volgens mij bij de lokale elektronicaboer zien liggen, dus Conrad zal ook wel iets dergelijks hebben.

edit:

Mag ik een strafpunt? Heb de post niet goed gelezen, excuus.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een link ofzo naar waar je ze kan bestellen, of een link naar hoe ze toe te passen?? Ik heb namelijk wel een paar leuke ideetjes, maar extra/betere ideeën is nooit weg 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :'(

Verwijderd

Jaha,

De autosloop, draaien zelfs mooi op 12V

• talin

talin

ES-MA

ik zag vandaag bij ons een ibm gateway uit het jaar 0 staan , en daar zat een mooie kleine radiaal fan aan de zijkant 30 mm rond en 300 mm breedt ik zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden .

• Rickysaint
  • Laatst online: 07-03-2025
Wat een herrie!!

every man is wise, until he speaks

• roedie
  • Laatst online: 24-10-2025
ik ben ook in het bezit van zo'n axiale ventilator. Volgens mij perfekt om een hovercraft mee te bouwen :).
Inderdaad hebben ze dus een grotere druk, en herrie maken kan ie geweldig >> gewoon wat minder volt. De mijne komt ook van de autosloop. Er zitten 3 standen op en de hooste trekt mijn voeding niet omdat ie dan meer als 7 amper wil, beetje overkil. wel cool. Ie is trouwen als radiator voor mijn waterkoeling. En ik heb dus niet waterkoeling om de herrie te verminderen.
Pagina: 1