[goede avond lezers, ik ben vrij nieuw op dit forum dus vergeef mij voor eventuele fouten.
ik wil graag een degelijke pc rond de 1000 euro met een maximum van 1100 max, en ik heb zelf onderzoek gedaan naar een pc zelf/laten bouwen maar ik wil toch nog een second opinion om zeker te weten dat ik een goed systeem heb
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag Gamen en het standaard Facebook, mail etc, ik verlang dat hij wel een tijdje mee kan.
mijn oude pc is stuk gegaan en is niet meer te redden helaas heb er toch een goede 6/7 ermee gedaan en hij beviel goed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro ongeveer heb iets samengesteld dat bij elkaar ongeveer 1090 kost bij Alternate na lezen en review's lezen dacht ik dat dit systeem degelijk is ik krijg graag tips.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mijn oude pc heeft geen onderdelen die ik mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb niet iets speciaals als hij werkt snel is en ik me games kan spelen ben ik al vrij snel blij, wel een goede videokaart wil in de toekomst redelijk zware games spelen die wel op hoge settings te spelen zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
eigenlijk niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
als hij wel redelijk zuinig is ben ik blij
Ga je overklokken?
ga ik niet doen
voor de rest heb ik al een muis toetsenbord etc.
en ik dacht aan dit scherm:
als ik nog iets vergeten ben wil ik dat ook graag horen.
ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren, Alvast bedankt!
ik wil graag een degelijke pc rond de 1000 euro met een maximum van 1100 max, en ik heb zelf onderzoek gedaan naar een pc zelf/laten bouwen maar ik wil toch nog een second opinion om zeker te weten dat ik een goed systeem heb
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag Gamen en het standaard Facebook, mail etc, ik verlang dat hij wel een tijdje mee kan.
mijn oude pc is stuk gegaan en is niet meer te redden helaas heb er toch een goede 6/7 ermee gedaan en hij beviel goed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro ongeveer heb iets samengesteld dat bij elkaar ongeveer 1090 kost bij Alternate na lezen en review's lezen dacht ik dat dit systeem degelijk is ik krijg graag tips.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mijn oude pc heeft geen onderdelen die ik mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb niet iets speciaals als hij werkt snel is en ik me games kan spelen ben ik al vrij snel blij, wel een goede videokaart wil in de toekomst redelijk zware games spelen die wel op hoge settings te spelen zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
eigenlijk niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
als hij wel redelijk zuinig is ben ik blij
Ga je overklokken?
ga ik niet doen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770 Boxed | € 264,- | € 264,- |
| 1 | Gigabyte GA-B85-HD3 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming 4GB | € 349,95 | € 349,95 |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 65,44 | € 65,44 |
| 1 | Aerocool XPredator X3 Devil Red Edition | € 78,05 | € 78,05 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 78,85 | € 78,85 |
| 1 | be quiet! SHADOW ROCK 2 | € 35,85 | € 35,85 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A1600C9B | € 83,80 | € 83,80 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 530W CM | € 66,01 | € 66,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.090,90 | |
voor de rest heb ik al een muis toetsenbord etc.
en ik dacht aan dit scherm:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus VX238H Zwart | € 156,13 | € 156,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 156,13 | |
als ik nog iets vergeten ben wil ik dat ook graag horen.
ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren, Alvast bedankt!