Ik heb vandaag een desktop voor iemand in elkaar gezet en ik heb hierbij een pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart gekocht. Deze werd namelijk best wel vaak aangraden op het forum: AMVA paneel, goede reactie tijd, goede contrast. Ik heb hem zelf even uitgetest tijdens het gamen en tijdens 'normaal' gebruik. Kortgezegd vind ik het echt een topscherm en nu wil ik er zelf ook een aanschaffen.
Omdat ik nogal fan ben van veel ruimte twijfel ik erover om de 27" inch variant te nemen: de pricewatch: Iiyama X2783HSU-B1 Zwart. Deze is wederom lekker geprijsd.
Ik vraag me echter af: is 27" niet te groot voor een 1080p monitor? Snel googlen levert nogal een tweedeling in meningen op: sommige mensen kunnen de pixels tellen en vinden het verschrikkelijk en sommigen zijn tevreden. Nu vraag ik me af wat de Tweakers hier ervan vinden.
-Edit- Wat ik met de monitor doe: 1080p gaming, 1080p films, 720p tv series. Verder de standaard dingen waarbij ik veel ruimte fijn vind.
Ik vraag me echter af: is 27" niet te groot voor een 1080p monitor? Snel googlen levert nogal een tweedeling in meningen op: sommige mensen kunnen de pixels tellen en vinden het verschrikkelijk en sommigen zijn tevreden. Nu vraag ik me af wat de Tweakers hier ervan vinden.
-Edit- Wat ik met de monitor doe: 1080p gaming, 1080p films, 720p tv series. Verder de standaard dingen waarbij ik veel ruimte fijn vind.
[ Voor 6% gewijzigd door JoepD op 26-08-2014 19:31 ]