League of Legends - Unstable FPS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 18:46
Beste Tweakers,

Ik ben een hardcore League of Legends speler (Don't judge me) en tegenwoordig heb ik nogal onstabiele FPS. Ik heb zelf nu alles al geprobeerd, Op Watch_Dogs doet alles het prima (Ultra). Ik heb de settings veranderd in het Nvidia-configuratie scherm. VSync aan/uit, VSync met adaptive.. Echt van alles wat ik me maar kan bedenken. Ik heb wel mijn game-station in een andere hoek van mijn kamer geplaats. Dus gebruik ik andere stopcontacten. Ik heb twee stekkerdozen (Niet in elkaar aangesloten) en daar zit alles in.

(League of Legends is wel speelbaar, maar af en toe lijkt het wel of die een klein beetje hapert, andere mensen hebben er geen last van en heb League of Legends ook al gerepaired)

Mijn specs zijn:
Asus GeForce GTX 660 Ti 2GB
AsRock Z77 Extreme4
i5 3350P
8GB ValueRam
750GB HDD
128GB SSD

Als iemand mij kan helpen met een oplossing zou ik dat zeer op prijs stellen!

Met vriendelijk groeten,

Royced :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:14
Als de rest wel vlekkeloos werkt zal het denk ik aan het spel LoL liggen. Als noodgreep kan je windows nog reinstallen. Het lijkt erop alsof een proces je spel stoort.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
Ik zou het spel verwijderen en daarna opnieuw installeren. Als ik het zo lees is er niets mis met je systeem aangezien Watch Dogs wel goed draait.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:22

BM

Moderator Spielerij
Ik verplaats deze naar het juiste subforum. Een HW mod kan wat mij betreft dat andere topic dicht gooien. Je topic op twee plekken neerzetten is niet de bedoeling

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel eens wat met de ingame video instellingen. Zet alles eens een stapje omlaag en kijk eens of dat verschil uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 15:23

Zeror

Ik Henk 'm!

Geen idee of LoL ook videoinstellingen kan aanbevelen (sommige games hebben die instelling). Als die optie er wel in zit, zou ik die even proberen. Meestal zal het spel dan goed moeten werken. Zo niet, is er meer aan de hand.

Wat ook kan: Heb je recentelijk nog een patch voor LoL of je videokaart of een ander stuk hardware geinstalleerd op je PC? Kijk eens in de patchnotes of daar iets over performance instaat. Wellicht is er iets veranderd wat voor jou nadelig is komen te werken. Terug naar een vorige versie zou het tijdelijk kunnen verhelpen (voor LoL zal dat helaas niet opgaan).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1