hallo allemaal,
zoals jullie in de titel al zagen staan ben ik opzoek naar een (condensator) microfoon. Alleen het probleem is dat ik er niet zoveel verstand van heb! dus daarom vraag ik om jullie hulp!
ik wil de microfoon voor meerdere dingen gebruiken: multiplayer games, skype en commentary voor mijn youtube kanaal!
de eisen die ik stel aan de microfoon zijn:
- ruisloos
- driepoot of kleine standaard
- aansluiten via usb of de speciale microfoon aansluiting in mijn laptop
- niet allemaal gedoe om het te instaleren (het liefst inplugen en dan direct gebruiken)
- geen reusachtig groot bakbeest
- plopkap mag maar hoeft niet
- de dingen hierboven het liefst zo goedkoop mogelijk
info die ik zelf heb opgezocht
zelf kwam ik uit bij condensator mic's als de:
- Samson C01U
- Behringer C-1U
- Blue Yeti
ik ken mensen die een C01U en een Blue Yeti hebben en daar erg tevreden over zijn! maar de prijs ligt wel ''hoog'' het mag van mij wel maar als het goedkoper kan...
de behringer is wat goedkoper maar ik weet niet of die erg goed is!
verder had ik nog de vraag waar je dit soort mic's het goedkoopst (maar toch veiligst en kwaliteit) kan halen?
alvast bedankt voor jullie hulp!
zoals jullie in de titel al zagen staan ben ik opzoek naar een (condensator) microfoon. Alleen het probleem is dat ik er niet zoveel verstand van heb! dus daarom vraag ik om jullie hulp!
ik wil de microfoon voor meerdere dingen gebruiken: multiplayer games, skype en commentary voor mijn youtube kanaal!
de eisen die ik stel aan de microfoon zijn:
- ruisloos
- driepoot of kleine standaard
- aansluiten via usb of de speciale microfoon aansluiting in mijn laptop
- niet allemaal gedoe om het te instaleren (het liefst inplugen en dan direct gebruiken)
- geen reusachtig groot bakbeest
- plopkap mag maar hoeft niet
- de dingen hierboven het liefst zo goedkoop mogelijk
info die ik zelf heb opgezocht
zelf kwam ik uit bij condensator mic's als de:
- Samson C01U
- Behringer C-1U
- Blue Yeti
ik ken mensen die een C01U en een Blue Yeti hebben en daar erg tevreden over zijn! maar de prijs ligt wel ''hoog'' het mag van mij wel maar als het goedkoper kan...
de behringer is wat goedkoper maar ik weet niet of die erg goed is!
verder had ik nog de vraag waar je dit soort mic's het goedkoopst (maar toch veiligst en kwaliteit) kan halen?
alvast bedankt voor jullie hulp!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 18:36 ]